40 + PRODUKTÓW 40% RABATU
NA RESZTĘ ZAMÓWIENIA RABAT 35% KOD: 35PL
DODATKOWO 5% RABATU PRZY ZAKUPIE PRODUKTU MYVEGAN

Napoje, koktajle i suplementy do spożycia podczas treningu

15 wyników

Suplementy do zażywania w trakcie treningu pomagają w osiągnięciu jak najlepszych wyników podczas każdej sesji. Niezależnie od tego, czy chcesz polepszyć swoje wyniki w sprincie o tę jedną sekundę, czy dodać tych parę kilogramów do sztangi — nasze produkty do zażywania w trakcie treningu pomogą Ci w tym. Rzuć okiem na nasz suplement Paliwo na trening — zawierający elektrolity, BCAA (tzw. aminokwasy rozgałęzione) i szybko działające węglowodany, które nawadniają i dostarczają energii — lub przejrzyj pełną gamę produktów poniżej.

Sortuj według:

Products

w Trakcie Treningu


Suplementy do stosowania w trakcie treningu są świetne, aby pomóc Ci osiągnąć szczytową wydajność. Niezależnie od czego czy próbujesz urwać sekundę na torze, czy też wycisnąć więcej na ławeczce, nasze suplementy są tutaj, aby Ci pomóc.


Czym są suplementy do stosowania w trakcie treningu?

Suplementy do stosowania w trakcie treningu są doskonałe, aby zmaksymalizować swoją wydajność na siłowni, torze lub boisku.

Od węglowodanów podawanych w trakcie treningu po aminokwasy, mamy szereg produktów, które pomogą Ci zwiększyć wydajność. Zapoznaj się, ze specjalnie zaprojektowanymi Suplementami w Trakcie Treningu, które są one doskonałe do popijania w trakcie treningu. Połączyliśmy szybko uwalniające się węglowodany z aminokwasami i elektrolitami, aby pomóc Ci uzupełnić sole utracone w trakcie treningu.


Nasze węglowodany do stosowania w trakcie treningu

Przyjmowanie węglowodanów w trakcie treningu może pomóc zwiększyć wydajność, zapewniając szybkie źródło energii - wtedy gdy najbardziej tego potrzebujesz. Węglowodany są kluczowych źródłem energii dla Twojego organizmu, dzięki czemu nasza gama węglowodanów jest doskonała, aby zapewnić Ci doładowanie i gotowość do osiągania Twoich celów.


Mamy również 100% maltodekstrynę, która zawiera 50g węglowodanów w porcji - to szybko przyswajalne i natychmiastowe źródło energii.


Nasze aminokwasy do stosowania w trakcie treningu


Stosunek 2:1:1 leucyny, izoleucyny i waliny - Nasze Niezbędne BCAA 2:1:1 zapewniają optymalny stosunek aminokwasów, aby wspierać Twoją podróż po wymarzoną sylwetkę. Ponieważ aminokwasy te są niezbędne, nie mogą być wytwarzane przez organizm i muszą pochodzić z diety.


Jeżeli szukasz naszej najbardziej zaawansowanej formuły aminokwasów, The Amino+ jest dla Ciebie. Wspierane przez technologię opóźnionego uwalniania PhaseTech™ i naładowane 14g aminokwasów, zapewnia doskonałe doładowanie, wtedy gdy tego najbardziej potrzebujesz.*


A jeśli szukasz suplementu, które zapewni stymulujące działanie kofeiny: The Amino Boost pomoże zasilić Twoje ciało i umysł.1 Z 3g BCAA, kofeiną z naturalnego źródła, witaminą C, jest to doskonały suplement w trakcie treningu, który pomoże Ci osiągać Twoje cele treningowe.*


1 Kofeina pomaga zwiększyć czujność i poprawia koncentrację


*Informacje odżywcze mogą się różnić w zależności od smaku.


Pytania i Odpowiedzi


Czy powinienem stosować suplementy w trakcie treningu?

Należy starać się przyjmować w trakcie treningu jakąś formę płynów, które są bogate w elektrolity oraz łatwo przyswajalne źródła węglowodanów.


Który suplement do stosowania w trakcie treningu jest dla mnie?

Najbardziej mogą być wskazane proszki i napoje, ponieważ pozwalają zapewnić dodatkowe płyny wraz z elektrolitami i węglowodanami. Tabletki mogą być bardziej praktycznym wyborem dla osób, które uważają, że przyjmowanie płynów w trakcie ćwiczeń negatywnie wpływa na ich wydajność.

Czy konieczne jest przyjmowanie suplementów w trakcie treningi?

To zależy od typu aktywności: osoby wykonujące wytrzymałościowy trening przez długi okres czasu, np. bieganie lub jazda na rowerze, mogą wymagać substancji odżywczych w trakcie treningu, aby utrzymać wydajność.


ile węglowodanów powinienem spożywać w trakcie treningu?

Maksymalna absorpcja węglowodanów, to około 60g w ciągu godziny, więc zależy to od długości treningu. Jeśli używasz mieszanki węglowodanów z różnych źródeł, tempo wchłaniania może wzrosnąć, ponieważ różne węglowodany wykorzystują różne białka transportowe podczas wchłaniania.


Kiedy powinienem przyjmować suplementy w trakcie treningu?

Jeśli wybrałeś produkt do stosowania w trakcie treningu, zalecamy popijanie go przez cały trening. Pomoże to nie tylko w utrzymaniu odpowiedniego nawodnienia, ale również dostarczy organizmowi stały strumień alternatywnej energii, która może zminimalizować zmęczenie i zoptymalizować wydajność.

Jaki jest dobry suplement do stosowania w trakcie treningu?

Dobry suplement będzie bogaty w elektrolity, a także łatwo przyswajalne źródła węglowodanów.