BESTSELLERY RABAT 35% KOD: 35PL
2 PRODUKTY W CENIE 1

Koktajle do zwiększania wagi

18 wyników

Niezależnie od tego, czy chcesz zwiększyć swoją siłę i wymiary, czy masz problemy z przybraniem na wadze, najważniejszą sprawą jest dostarczenie sobie nadmiaru kalorii, czyli spożywanie więcej kalorii, niż ich zużywasz.

Wiemy, że może być to niełatwe, gdy prowadzisz aktywny tryb życia, więc gdy pod ręką masz jeden z naszych koktajli do zwiększania wagi, dostarczenie sobie kalorii w dowolnym miejscu i o dowolnej porze staje się łatwiejsze.

Nasz bezsprzecznie najlepszy produkt ułatwiający przybranie na wadze to bestsellerowy Dokładacz wagi nr 1. Jednak jeśli nie wiesz, gdzie zacząć, rzuć okiem na nasze najlepsze produkty do zwiększania wagi. Rzuć okiem poniżej na naszą pełną ofertę produktów do zwiększania wagi.

Sortuj według:

Products

Gainery


Poznaj naszą gamę suplementów pomagających zwiększyć wagę, w tym koktajle, żywność, pasty do smarowania i batony zaprojektowane tak, aby wspierać Twoje ambicje związane z budowaniem masy mięśniowej.


Jak zwiększyć masę ciała?

Istnieje wiele różnych sposobów zwiększania rozmiaru, ale jednym z najważniejszych kroków jest stworzenie nadwyżki kalorii - co oznacza przyjmowanie większej ilości kalorii niż spalasz. Wiemy, że może to być trudne, gdy prowadzisz aktywny tryb życia, więc posiadanie jednego z naszych suplementów pomagających zwiększyć masę ciała ułatwi Ci zdobycie potrzebnego paliwa, gdziekolwiek jesteś.



Nasza linia gainerów

Nasza gama produktów do przyrostu masy ciała obejmuje różnorodne produkty wspomagające trening, w tym mieszanki wysokobiałkowe wspomagające wzrost masy mięśniowej, płatki owsiane zawierające węglowodany oraz przepyszne i uwielbiane masło orzechowe..


Nasze Całkowicie Naturalne Masło Orzechowe to niezwykle pożywna i smaczna przekąska na każdą porę dnia:


  • Idealne jako pyszny zastrzyk białka do tostów, krakersów, owoców, płatków zbożowych lub jogurtu

  • Oferuje całkowicie naturalne źródło białka

  • Bez dodatku cukru, soli ani oleju palmowego

  • Jest bardzo wygodnym źródłem witaminy E i magnezu



Pytania i odpowiedzi


W jaki sposób mogę przybrać na wadze?

Przyrost masy ciała jest prosty, wystarczy osiągnąć nadwyżkę kalorii, czyli dostarczać więcej energii z pożywienia, niż jesteś w stanie spalić w ciągu danego dnia. Możesz to zrobić, zwiększając spożycie pokarmu lub zmniejszając aktywność fizyczną (lub połączyć oba sposoby). Jeśli jednak Twoim celem jest przyrost masy mięśniowej, radzimy uzyskać niewielką nadwyżkę kalorii (o około 5% względem zrównoważonej podaży) wraz z dietą wysokobiałkową i ustrukturyzowanym, progresywnym programem treningowym!


Co oznacza nadwyżka kalorii?

Nadwyżka kalorii występuje po prostu wtedy, gdy ilość energii, którą pobierasz z pożywienia, przekracza ilość energii, którą spalasz.


Jak osiągnąć nadwyżkę kalorii?

Możesz zwiększyć spożycie pokarmu lub zmniejszyć aktywność fizyczną (lub połączyć oba sposoby), aby uzyskać nadwyżkę kalorii.



Co to jest „brudna” masa?

„Brudna masa” to popularne określenie na jedzenie ilości kalorii wykraczającej dużo ponad nadwyżkę, która mogłaby zwiększyć przyrost masy mięśniowej. Jest to sposób na szybkie zwiększenie masy ciała (co może pomóc w osiągnięciu lepszych wyników lub podniesieniu większego ciężaru), ale często osiąga się go poprzez spożywanie mniej zdrowych i zbilansowanych pokarmów i wiążę się z uzyskaniem dużej ilości zbędnej tkanki tłuszczowej.


Co to jest „czysta” lub „chuda” masa?

„Czysta masa” byłaby bardziej wyważonym podejściem do przyrostu masy ciała, minimalizującym wszelki wzrost poziomu tkanki tłuszczowej, skupiającym się na pokarmach o dużej zawartości składników odżywczych i starającym się powoli przybierać na wadze przez dłuższy okres czasu.


W jaki sposób mogę włączyć gainery do swojej diety?

Środki stymulujące wzrost wagi (i każdy koktajl) mogą być postrzegane jako kolejny posiłek; twoje ciało nie rozpoznaje tego jako rzeczy „x”, po prostu korzysta z tego, co mu dostarczasz! W przypadku produktu takiego jak nasze gainery, spożywanie ich jako dodatkowego posiłku lub zastąpienie posiłku (który miałby mniej kalorii) pomoże Ci uzyskać pożądane korzyści.












Kiedy mogę spożywać gainery?


Kiedy są one dla Ciebie najbardziej praktyczne w oparciu o Twój harmonogram dnia. Mogą być dość „ciężkie” dla żołądka (ponieważ zawierają dużo składników odżywczych w jednym posiłku), więc przyjmowanie ich przed ćwiczeniami byłoby niewskazane, ponieważ może to prowadzić do bólu brzucha lub problemów z jelitami. Spożywaj je, kiedy najbardziej Ci odpowiada, a nawet podziel je na kilka porcji, jeśli jest to bardziej praktyczne.