Jeżeli masz jakieś pytania, to serdecznie zapraszamy najpierw do rzucenia okiem na: często zadawane pytania. Opisano tam, jak działa nasza strona, jak można złożyć zamówienie, jak mozna śledzić przesyłkę, itp.

Nie potrafisz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem centrum wiadomości na swoim koncie. Kliknij tutaj, aby zalogować się na swoje konto lub dokonać rejestracji, jeżeli jeszcze nie masz konta.
Staramy się udzielić odpowiedzi w ciągu 24 godzin.

Nasz adres:

Myprotein Customer Service Department
Meridian House,
Gadbrook Park,
Gadbrook Way,
Rudheath,
Northwich,
Cheshire,
CW9 7RA

Zapraszamy do wysyłania wszelkich uwag i sugestii pod powyższy adres. Prosimy jednak nie odsyłać pod ten adres zwracanych towarów, nie jest to adres zwrotowy. W razie, gdy zachodzi potrzeba zwrotu towaru, prosimy o kontakt z obsługą klienta, która chętnie udzieli wszelkich informacji.

Feedback:

Cały czas staramy się poprawić jakość naszych usług, dlatego chętnie dowiemy się, co sądzą o nas nasi klienci. Wszelkie uwagi na nasz temat są zawsze mile widziane! Prosimy pisać na adres: Feedback@Myprotein.com.

Prosimy nie wysyłać pod ten adres żadnych zapytać odnośnie do Państwa zamówień – do tego celu służy nasz serwis obsługi klienta, z którym mogą się Państwo komfortowo skontaktować za pośrednictwem swojego konta.

Alternatywnie napisz do nas na Facebooku.

Jesteś zainteresowany pracą w Myprotein?

Wyślij maila wraz z CV na adres recruitment@thehutgroup.com.

Back to top