Trening

Trening Dla Kobiet | Fakty i Mity

Trening

Trening Dla Kobiet | Fakty i Mity

Obalimy 12 największych mitów, które stoją przed nami jako kobietami w tej branży i pomożemy Ci poczuć się pewnie i gotową na trening.

2021-03-11 19:08:51Autor Myprotein Polska

Muzyka i Jej Wpływ Na Treningi i Wydajność

Trening

Muzyka i Jej Wpływ Na Treningi i Wydajność

Muzyka podczas treningu interwałowego może poprawić wydajność i sprawić, że będziesz czerpać z tego większą radość. Kliknij i dowiedz się więcej!

2021-02-28 15:36:55Autor Evangeline Howarth

Rozgrzewka - czyli jak uniknąć kontuzji i zmiażdżyć sesje treningową?

Trening

Rozgrzewka - czyli jak uniknąć kontuzji i zmiażdżyć sesje treningową?

W jaki sposób rozgrzewka pomaga zapobiegać kontuzjom? Przeczytaj artykuł i poznaj dodatkowe korzyści płynące z przygotowania do treningu.

2021-01-31 15:54:16Autor Myprotein Polska

Trening Klatki Piersiowej Dla Kobiet w Domu i Na Siłowni

Trening

Trening Klatki Piersiowej Dla Kobiet w Domu i Na Siłowni

Po pierwsze, ustalmy jedną rzecz: trening klatki piersiowej jest nie tylko dla mężczyzn. Dlaczego kobiety powinny trenować klatkę piersiową?

2020-12-29 06:15:58Autor Myprotein Polska

 10 Podstawowych Pozycji Jogi dla Początkujących | Joga Jest Prosta

Trening

 10 Podstawowych Pozycji Jogi dla Początkujących | Joga Jest Prosta

Czy kiedykolwiek chciałaś rozpocząć praktykę jogi, ale nie wiedziałaś od czego zacząć? Więc zebraliśmy wszystkie podstawowe pozycje jogi, aby Ci to ułatwić.

2020-11-24 20:30:59Autor Myprotein Polska

Trening Bez Użycia Sprzętu, Który Sprawi, Że Chętnie Zaczniesz Się Ruszać

Trening

Trening Bez Użycia Sprzętu, Który Sprawi, Że Chętnie Zaczniesz Się Ruszać

Ten trening całego ciała ma na celu pomóc Ci zbudować siłę i pozbyć się niechcianego tłuszczu. Co więcej, nie potrzebujesz żadnego sprzętu, dzięki czemu możesz wykonać go gdziekolwiek jesteś.

2020-11-15 13:22:41Autor Isaac Syred

5 Sposobów na radzenie sobie ze stresem

Trening

5 Sposobów na radzenie sobie ze stresem

Na pewno nie jesteś sam w dni, w których czujesz, że to wszystko staje się trudne do zniesienia - istnieje wiele prostych kroków, aby zmniejszyć obciążenie stresem

2020-10-18 02:59:48Autor Lauren Dawes

Siła i Elastyczność | 6 Korzyści z Jogi dla Treningu Siłowego

Trening

Siła i Elastyczność | 6 Korzyści z Jogi dla Treningu Siłowego

Joga to fantastyczne zajęcie, ponieważ oferowane przez nią korzyści pomogą Ci osiągnąć Twoje cele i może ona odegrać ogromną rolę w zapobieganiu urazom!

2020-10-08 23:39:11Autor Myprotein Polska

Oto powody dlaczego powinieneś odpocząć.

Trening

Oto powody dlaczego powinieneś odpocząć.

Dni odpoczynku są ważnym elementem programu każdej osoby aktywnej. Pozwalają nam odzyskać siły, zarówno fizycznie, jak i psychicznie, a jednocześnie pozwalają naszemu ciału dostosować się do wykonywanego ćwiczenia, abyśmy mogli dokonywać postępów.

2020-10-04 23:54:52Autor Lauren Dawes

Przewodnik Do Wykonania Pompki Jednorącz 

Trening

Przewodnik Do Wykonania Pompki Jednorącz 

Pompki Jednorącz: pewny znak, że Twoja siła, koordynacja i zręczność poprawiają się. To prawdopodobnie różne warianty pompek zapewniają wiele korzyści.

2020-07-28 22:59:41Autor Myprotein Polska

Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o naszych aktualnych ofertach i nowości na Blogu. Zapisz się do newslettera!