38% RABATU NA ZAMÓWIENIE | KOD: PL38
DODATKOWE 5% RABATU PRZY ZAKUPIE 1 PRODUKTU MYVEGAN

MYPROTEIN zobowiązuje się do ochrony prywatności naszych klientów. Prosimy o poświęcenie czasu na zapoznanie się z niniejszą informacją, która wyjaśnia, jakie informacje o użytkownikach gromadzimy, w jaki sposób je wykorzystujemy oraz jakie prawa przysługują użytkownikom. THG Nutrition Limited ("MYPROTEIN ", "my" lub "nas") jest administratorem danych osobowych gromadzonych za pośrednictwem lub w związku z MYPROTEIN i dowolną powiązaną aplikacją ("Witryna").

Jeśli jesteś mieszkańcem Kalifornii, zapoznaj się również z sekcją 13. "California Privacy Supplement" w celu uzyskania informacji o kategoriach gromadzonych przez nas danych osobowych i prawach użytkownika wynikających z kalifornijskich przepisów o ochronie prywatności.

  1. What personal data we collect and how

    Dane osobowe lub informacje osobowe oznaczają wszelkie informacje o osobie fizycznej, na podstawie których można ją zidentyfikować.
    Dane osobowe, które gromadzimy bezpośrednio. Zbieramy dane osobowe od użytkownika, gdy przekazuje je nam bezpośrednio i poprzez korzystanie z Witryny, w tym:

    • Informacje rejestracyjne i profilowe, takie jak informacje przekazywane nam podczas korzystania z naszej Witryny, np. imię i nazwisko, dane kontaktowe, płeć oraz wszelkie informacje dodane do profilu konta. Możemy na przykład zezwolić użytkownikowi na podanie dodatkowych (dobrowolnych) informacji, takich jak typ ciała, typ skóry, typ włosów, stan włosów, reżim treningowy, cele związane z wydajnością, wzrost i waga.
    • Informacje o transakcjach i rozliczeniach, jeśli użytkownik dokonuje zakupów u nas lub za pośrednictwem naszej Witryny, np. dane karty kredytowej/debetowej oraz informacje o dostawie i wysyłce.
    • Zapisy komunikacji i interakcji użytkownika z nami, np. gdy użytkownik wysyła do nas wiadomość e-mail, dzwoni do nas lub kontaktuje się z nami w inny sposób, gromadzimy i przechowujemy zapisy jego danych kontaktowych, komunikacji i naszych odpowiedzi. Prowadzimy również rejestry komunikacji i informacji zamieszczanych przez użytkownika na czatach, forach i w innych obszarach Witryny oraz na naszych kanałach mediów społecznościowych.
    • Informacje o loteriach, konkursach i promocjach, takie jak informacje przekazywane nam przez użytkownika podczas udziału w konkursie lub promocji.
    • Ankiety i recenzje produktów, np. jeśli użytkownik bierze udział w jednej z naszych ankiet lub przekazuje nam informacje w ramach recenzji produktów lub usług.
    • Wydarzenia, np. jeśli użytkownik zarejestruje się lub weźmie udział w wydarzeniu, którego jesteśmy gospodarzem lub sponsorem, możemy gromadzić informacje związane z jego rejestracją i uczestnictwem w takim wydarzeniu.
    • Dane marketingowe i komunikacyjne, np. zapisy preferencji użytkownika dotyczących otrzymywania od nas informacji marketingowych i komunikacyjnych.
    • Narzędzie Foundation Finder - jeśli zdecydujesz się z niego skorzystać, poprosimy Cię o przesłanie zdjęcia i udzielenie odpowiedzi na kilka pytań, abyśmy mogli polecić podkład do makijażu, który pasuje do Twojego odcienia skóry i stylu, którego szukasz.
    • Jeśli użytkownik robi zakupy w jednym z naszych sklepów, możemy połączyć wszelkie informacje przekazane nam w sklepie (np. podczas dokonywania zakupu lub dołączania do naszej listy mailingowej w sklepie) z informacjami, które zbieramy o użytkowniku w inny sposób.

    Dane osobowe zbierane automatycznie. Automatycznie gromadzimy dane osobowe związane z korzystaniem przez użytkownika z naszej Witryny oraz interakcjami z nami i innymi osobami, np. za pomocą plików cookie i znaczników pikselowych, a także informacje, które uzyskujemy na temat użytkownika i korzystania przez niego z Witryny. Obejmuje to:

    • Informacje o urządzeniu i przeglądaniu. Używamy plików cookie, plików dziennika, znaczników pikselowych i innych technologii śledzenia w celu automatycznego gromadzenia informacji, gdy użytkownicy uzyskują dostęp do naszej Witryny lub z niej korzystają. Może to obejmować adres IP, ogólne informacje o lokalizacji, nazwę domeny, odsłony strony, znacznik daty/godziny, typ przeglądarki, typ urządzenia, identyfikator urządzenia, dostawcę usług internetowych, odsyłające i wychodzące adresy URL, system operacyjny, język, dane strumienia kliknięć oraz podobne informacje o urządzeniu i użytkowaniu. Więcej informacji można znaleźć w sekcji 4 "Pliki cookie i personalizacja" poniżej.
    • Informacje o lokalizacji. Możemy gromadzić lub uzyskiwać informacje o lokalizacji użytkownika, takie jak adres IP. Za zgodą użytkownika możemy również gromadzić informacje geolokalizacyjne z jego urządzenia. Użytkownik może wyłączyć udostępnianie danych o lokalizacji w ustawieniach swojego urządzenia.

    Dane osobowe, które otrzymujemy z innych źródeł. W niektórych okolicznościach możemy otrzymywać dane osobowe od stron trzecich, w tym:

    • Dane weryfikacyjne: np. dane zebrane od zewnętrznych dostawców usług wykorzystywane do weryfikacji tożsamości użytkownika i zapobiegania nieuczciwym działaniom.
    • Monitorowanie mediów społecznościowych: Jeśli użytkownik odwiedza nasze strony w serwisach społecznościowych, gromadzimy takie informacje, jak kliknięcia i wyświetlenia, komentarze, polubienia i reakcje, lokalizacja użytkownika (kraj/region), szczegóły dotyczące urządzenia i połączenia internetowego, dane profilu w mediach społecznościowych i identyfikator użytkownika.
    • Operatorzy innych witryn internetowych: Możemy otrzymywać recenzje produktów od operatorów innych witryn internetowych i wyświetlać takie recenzje w naszej Witrynie.
    • Informacje demograficzne: Możemy otrzymywać informacje demograficzne od zewnętrznych partnerów reklamowych, aby pomóc nam lepiej personalizować reklamy. Więcej informacji można znaleźć w sekcji 4 "Pliki cookie i personalizacja".
  2. Jak wykorzystujemy dane osobowe

    • Konta internetowe. Aby zarejestrować użytkownika jako klienta i prowadzić jego konto online.
    • Realizację zamówień. W celu realizacji zamówienia, w tym zarządzania płatnościami, opłatami, zwrotami i zwrotami pieniędzy.
    • Odpowiadanie na żądania użytkowników. Zarządzanie i odpowiadanie na wszelkie zapytania lub skargi kierowane do naszego zespołu obsługi klienta.
    • Udzielanie rekomendacji. Jeśli użytkownik korzysta z naszych narzędzi do wyszukiwania produktów, takich jak Foundation Finder, wykorzystujemy podane przez niego informacje w celu rekomendowania produktów, a także wykorzystujemy obraz, szczegóły rekomendowanych produktów i wszelkie informacje zwrotne w celu dalszego usprawniania działania narzędzia i powiązanych usług lub w celu opracowywania podobnych narzędzi i usług.
    • Zarządzanie naszymi relacjami z użytkownikiem. Powiadamianie użytkownika o kwestiach związanych z usługami, takich jak zmiany naszych warunków lub polityki prywatności.
    • Personalizacje treści i doświadczeń. Aby spersonalizować Witrynę i wyświetlać użytkownikowi treści, które naszym zdaniem najbardziej go zainteresują, w oparciu o informacje o koncie użytkownika, historię zakupów i aktywność przeglądania.
    • Obsługę i ulepszanie Witryny oraz naszej działalności. W celu wyświetlania Witryny i jej czcionek (które mogą obejmować czcionki Google), ulepszania i utrzymywania Witryny oraz monitorowania jej użytkowania, aby lepiej zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy uzyskują dostęp do Witryny i korzystają z niej oraz naszych innych produktów i ofert, a także w innych celach badawczych i analitycznych, takich jak ocena i ulepszanie naszej działalności biznesowej, opracowywanie usług i funkcji oraz wewnętrzna kontrola jakości i cele szkoleniowe.
    • Wydarzenia. Jeśli prowadzimy lub sponsorujemy wydarzenia, możemy gromadzić dane osobowe w związku z uczestnictwem w nich.
    • Badania i satysfakcję klienta. Na potrzeby badań rynkowych i ankiet, np. możemy skontaktować się z użytkownikiem w celu uzyskania opinii na temat naszych produktów lub w celu zapewnienia satysfakcji klienta.
    • Marketing i reklamę. W celu wysyłania użytkownikowi wiadomości marketingowych i wyświetlania mu ukierunkowanych reklam, o ile użytkownik wyraził na to zgodę lub jest to dozwolone w inny sposób.
    • Bezpieczeństwo i ochronę praw. Dla celów bezpieczeństwa, aby zapobiegać, wykrywać i badać oszustwa oraz inne nieautoryzowane działania i dostęp, a także w razie potrzeby w celu ochrony nas samych, naszej firmy i stron trzecich.
    • Zgodność z prawem i procesami prawnymi. Przestrzeganie prawa oraz naszych zobowiązań prawnych i regulacyjnych, reagowanie na procesy prawne oraz w związku z postępowaniami sądowymi.
    • Wewnętrzne operacje biznesowe. W celu ogólnego wsparcia biznesowego i operacyjnego, np. w celu rozważenia i wdrożenia fuzji, przejęć, reorganizacji, upadłości i innych transakcji biznesowych, takich jak finansowanie, oraz związanych z zarządzaniem naszą ogólną działalnością, księgowością, audytem, zgodnością, prowadzeniem dokumentacji i funkcjami prawnymi.

    Podstawy prawne zgodnie z przepisami UE / Wielkiej Brytanii dotyczącymi ochrony danych. Przetwarzając dane osobowe użytkownika, opieramy się na następujących podstawach prawnych wynikających z przepisów o ochronie danych:

    • Because the processing is necessary to perform a contract with you, or take steps prior to entering into a contract with you (e.g. where you have made a purchase with us, we use your personal data to process the payment and fulfil your order).
    • Ponieważ przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy z użytkownikiem lub podjęcia kroków przed zawarciem umowy z użytkownikiem (np. jeśli użytkownik dokonał u nas zakupu, wykorzystujemy jego dane osobowe do przetworzenia płatności i realizacji zamówienia).
    • Ponieważ utrzymanie, promowanie i ochrona naszej działalności i usług leży w naszym uzasadnionym interesie jako dostawcy usług handlu elektronicznego. Zawsze staramy się lepiej poznać naszych klientów, aby oferować im najlepsze produkty i doświadczenia. Używamy informacji o użytkowniku w celu dostosowania widoku Witryny, aby była bardziej interesująca i odpowiednia w odniesieniu do wyświetlanych produktów i ofert.
    • W bardzo ograniczonych przypadkach, ponieważ jest to konieczne do wypełnienia obowiązku prawnego, któremu podlegamy.
  3. Komu udostępniamy dane osobowe ?

    Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika stronom trzecim w celach opisanych powyżej w następujących okolicznościach:

    • Z innymi spółkami w naszej grupie spółek.
    • Naszym dostawcom i usługodawcom, którzy przetwarzają dane w naszym imieniu, np. podmiotom przetwarzającym płatności i firmom kurierskim.
    • Z naszymi doradcami zawodowymi i prawnymi.
    • Ze stronami trzecimi zaangażowanymi w zapobieganie oszustwom i ich wykrywanie.
    • Z platformami, dostawcami i sieciami stron trzecich. Możemy ujawniać lub udostępniać dane osobowe zewnętrznym platformom i dostawcom, z których korzystamy w celu dostarczania naszej Witryny i jej funkcji. Możemy również udostępniać dane osobowe stronom trzecim w celu wsparcia naszych działań marketingowych, analitycznych, reklamowych i zarządzania kampaniami. Więcej informacji można znaleźć w sekcji 4 "Pliki cookie i personalizacja".
    • Z operatorami innych stron internetowych. Udostępniamy recenzje produktów przesłane do naszej Witryny innym operatorom witryn internetowych, którzy wyświetlają te recenzje w swoich witrynach.
    • Organom ścigania lub innym organom rządowym, np. w celu zgłoszenia oszustwa lub w odpowiedzi na zgodny z prawem wniosek.
    • W związku z fuzjami, przejęciami, inwestycjami i transferami aktywów dane osobowe będą przekazywane drugiej stronie transakcji. Możemy również udostępniać określone dane osobowe w ramach przygotowań do transakcji kredytodawcom, audytorom i doradcom zewnętrznym, w tym prawnikom i konsultantom.
    • Przestrzeganie zobowiązań prawnych. Możemy udostępniać dane osobowe stronom trzecim w celu wypełnienia naszych zobowiązań prawnych i zgodności z przepisami oraz w odpowiedzi na procesy prawne, np. w odpowiedzi na wezwania sądowe, nakazy sądowe i inne zgodne z prawem żądania organów regulacyjnych, organów ścigania i organów rządowych. Może to obejmować reagowanie na wymogi bezpieczeństwa narodowego lub wymogi dotyczące ujawniania informacji przez organy ścigania oraz ujawnianie informacji, do których jesteśmy zobowiązani na mocy obowiązujących przepisów prawa, takich jak imiona i nazwiska zwycięzców loterii i konkursów.
    • W innych przypadkach, gdy mamy na to zgodę użytkownika lub jest to prawnie dozwolone.
  4. Pliki cookie i personalizacja

    Pliki cookie i technologie śledzenia. My i nasi zewnętrzni dostawcy usług używamy plików cookie, pikseli, lokalnych obiektów pamięci masowej, plików dziennika, interfejsów API i podobnych technologii do automatycznego gromadzenia aktywności przeglądania, informacji o urządzeniu i podobnych informacji w naszej Witrynie.
    Używamy tych informacji w celu zapewnienia funkcjonalności na Stronie, aby zrozumieć i zmierzyć wydajność Strony, aby zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy uzyskują dostęp, korzystają i wchodzą w interakcje z innymi oraz aby dostarczać ukierunkowane reklamy i treści na naszej Stronie i stronach osób trzecich.
    Używamy ich również do identyfikowania i usuwania błędów i usterek w naszej Witrynie oraz do oceny, zabezpieczania, ochrony, optymalizacji i poprawy wydajności naszej Witryny.
    Spersonalizowane reklamy. Współpracujemy z podmiotami zewnętrznymi, takimi jak sieci reklamowe, platformy mediów społecznościowych, usługi analityczne i pomiarowe oraz inne podmioty w celu personalizowania treści i wyświetlania reklam w naszej Witrynie oraz zarządzania naszymi reklamami w witrynach, aplikacjach mobilnych i usługach online podmiotów zewnętrznych.
    Na przykład, użytkownik może zobaczyć reklamy naszej Strony na stronach internetowych osób trzecich, w tym w mediach społecznościowych. Reklamy te mogą być dostosowane do użytkownika za pomocą plików cookie i podobnych technologii, które śledzą aktywność użytkownika w naszej Witrynie oraz w innych witrynach i usługach online, aby umożliwić nam wyświetlanie reklam klientom, którzy odwiedzili naszą Witrynę.
    Możemy również angażować strony trzecie, w tym sieci społecznościowe, do wyświetlania reklam naszym klientom lub użytkownikom, którzy pasują do profilu demograficznego naszych klientów. Może się to wiązać z udostępnianiem stronom trzecim takich informacji, jak imię i nazwisko, adres e-mail oraz inne dane kontaktowe i informacje o zakupach, abyśmy mogli lepiej kierować do użytkownika reklamy i treści w witrynach, platformach i usługach stron trzecich. Te osoby trzecie mogą również pomóc nam w rozszerzeniu naszych list klientów o dodatkowe informacje demograficzne lub inne informacje, abyśmy mogli lepiej ukierunkować nasze kampanie reklamowe i marketingowe.
    Jeśli użytkownik nie chce oglądać spersonalizowanych reklam, może zmienić preferencje dotyczące plików cookie za pomocą narzędzia dostępnego w naszej Witrynie, jak wyjaśniono poniżej, oraz dostosowując ustawienia prywatności w witrynach i platformach stron trzecich.
    Zarządzanie preferencjami. Użytkownik może zarządzać swoimi preferencjami dotyczącymi wykorzystywanych przez nas plików cookie i personalizacji, jak wyjaśniono poniżej.

    • Narzędzie preferencji plików cookie. Użytkownik może przeglądać i aktualizować swoje preferencje dotyczące plików cookie na naszej Stronie oraz zrezygnować z większości plików cookie i modułów śledzących na naszej Stronie (innych niż te, które są absolutnie niezbędne) w naszym Narzędziu preferencji plików cookie dostępnym za pośrednictwem ikony plików cookie w lewym dolnym rogu strony internetowej. Preferencje użytkownika zależą od przeglądarki i urządzenia, dlatego użytkownik musi ustawić preferencje dla każdej przeglądarki i urządzenia używanego do uzyskiwania dostępu do naszej Witryny. W przypadku usunięcia lub zablokowania plików cookie może być konieczne ponowne zastosowanie tych preferencji.
    • Branżowe programy wyboru reklam. Użytkownik może uzyskać więcej informacji na temat spersonalizowanych reklam i zrezygnować ze spersonalizowanych reklam dostarczanych przez uczestniczące zewnętrzne firmy reklamowe w ramach branżowych programów wyboru reklam, w tym:

    Należy pamiętać, że rezygnacja z plików cookie i modułów śledzących w naszej Witrynie nie oznacza, że użytkownik nie będzie już otrzymywać od nas reklam. Użytkownik może nadal widzieć reklamy ogólne lub "kontekstowe".

    Prosimy o zapoznanie się z naszą Polityka dotycząca plików cookie tutaj aby uzyskać więcej informacji na temat korzystania z plików cookie w naszej Witrynie i możliwości wyboru.

  5. Marketing

    Uwielbiamy komunikować się z naszymi klientami. W zależności od preferencji marketingowych użytkownika możemy wykorzystywać jego dane osobowe do wysyłania wiadomości marketingowych pocztą elektroniczną, SMS-em, telefonicznie i pocztą tradycyjną. Niektóre z tych wiadomości mogą być dostosowane do użytkownika na podstawie jego wcześniejszej aktywności związanej z przeglądaniem lub zakupami oraz innych informacji, które posiadamy na jego temat.

    Jeśli użytkownik nie chce już otrzymywać od nas wiadomości marketingowych (lub chciałby ponownie wyrazić na to zgodę!), może w dowolnym momencie zmienić swoje preferencje, kontaktując się z nami (szczegóły poniżej), klikając link "anuluj subskrypcję" w dowolnej wiadomości e-mail lub aktualizując ustawienia na swoim koncie. Jeśli użytkownik zrezygnuje z subskrypcji wiadomości marketingowych, nadal możemy od czasu do czasu kontaktować się z nim za pośrednictwem wiadomości serwisowych (np. potwierdzeń zamówień i dostaw oraz informacji o przysługujących mu prawach).

  6. Przekazywanie danych osobowych do innych krajów

    Korzystamy z usług dostawców usług i posiadamy spółki należące do grupy w krajach na całym świecie. Dane osobowe użytkownika mogą być zatem przetwarzane w krajach poza Europą, w tym w krajach, w których użytkownik może mieć mniej praw w odniesieniu do swoich danych niż na mocy prawa lokalnego. W przypadku przekazywania danych osobowych poza Wielką Brytanię/Europejski Obszar Gospodarczy zapewnimy, że prawa użytkownika do prywatności są odpowiednio chronione za pomocą odpowiednich zabezpieczeń, które mogą obejmować standardowe klauzule umowne Unii Europejskiej i ich brytyjskie odpowiedniki. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji na temat tych zabezpieczeń, skontaktuj się z nami.

  7. Przechowywanie danych

    Będziemy przechowywać dane osobowe użytkownika zgodnie z naszą polityką przechowywania danych, tak długo, jak będziemy ich potrzebować do celów określonych powyżej, więc okres ten będzie się różnić w zależności od interakcji użytkownika z nami. Na przykład, jeśli użytkownik dokonał u nas zakupu, będziemy przechowywać dokumentację zakupu przez okres niezbędny do fakturowania, celów podatkowych i gwarancyjnych. Możemy również przechowywać zapis korespondencji z użytkownikiem (na przykład w przypadku złożenia reklamacji dotyczącej produktu) tak długo, jak będzie to konieczne w związku z jakimkolwiek roszczeniem prawnym.

  8. Bezpieczeństwo

    Wdrażamy odpowiednie techniczne i organizacyjne zabezpieczenia w celu ochrony danych przed utratą, niewłaściwym wykorzystaniem i nieuprawnionym dostępem, ujawnieniem, zmianą i zniszczeniem. Posiadamy również certyfikaty bezpieczeństwa ISO 27001 i PCI DSS (Payment Card Industry - Data Security Standard). Należy jednak pamiętać, że żadna firma nie jest w stanie zagwarantować całkowitego bezpieczeństwa i integralności informacji, które zostały przesłane na jej stronę internetową.

  9. Dzieci

    Nasza Witryna nie jest przeznaczona dla dzieci poniżej 18 roku życia i nie powinna być przez nie używana. Nie gromadzimy świadomie danych osobowych dzieci poniżej 18 roku życia.

  10. Prawa użytkownika

    Użytkownik ma prawo wyboru w odniesieniu do przetwarzania przez nas jego danych osobowych w sposób opisany w niniejszej sekcji. Prawa użytkownika wynikające z przepisów o ochronie danych: Użytkownik ma prawo:

    • Poprosić o kopię swoich danych osobowych, wprowadzić poprawki do swoich danych osobowych, a w niektórych przypadkach, np. gdy nasze cele przetwarzania dobiegły końca, poprosić nas o ich usunięcie.
    • Sprzeciwić się wykorzystywaniu przez nas danych osobowych w określonych sytuacjach, w tym w przypadku wykorzystywania przez nas danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego. Szczegółowe informacje na temat sposobu rezygnacji z marketingu bezpośredniego znajdują się w sekcji 5 "Marketing".
    • Przekazywania danych osobowych użytkownika, w pewnych okolicznościach, innemu dostawcy, w powszechnie używanym formacie.
    • Złożyć skargę do organu regulacyjnego ds. ochrony danych w swoim kraju. W Wielkiej Brytanii jest to Biuro Komisarza ds. Informacji (www.ico.org.uk).

    Będziemy spełniać wszelkie żądania dotyczące wykonywania praw użytkownika zgodnie z obowiązującym prawem. Należy jednak pamiętać, że istnieje kilka ograniczeń tych praw i mogą wystąpić okoliczności, w których nie będziemy w stanie spełnić żądania.

    Użytkownik może skorzystać z przysługujących praw, kontaktując się z customer.experience@thehutgroup.com.

    Mieszkańcy USA. Jeśli jesteś mieszkańcem Kalifornii, zapoznaj się z naszym Suplementem dotyczącym prywatności w Kalifornii (sekcja 13) poniżej, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat Twoich praw wynikających z kalifornijskich przepisów o ochronie prywatności i sposobu ich egzekwowania. Mieszkańcy niektórych innych stanów USA, w tym Wirginii, mają dodatkowe prawa wynikające z obowiązujących przepisów o ochronie prywatności, z zastrzeżeniem pewnych ograniczeń, które mogą obejmować:

    • Prawo do poprawiania nieścisłości w danych osobowych, z uwzględnieniem charakteru i celów ich przetwarzania.
    • Prawo do usunięcia danych osobowych przekazanych nam lub uzyskanych przez nas.
    • Prawo do potwierdzenia, czy przetwarzamy dane osobowe użytkownika oraz do uzyskania ich kopii , w przenośnym i, w zakresie technicznie wykonalnym, łatwym do wykorzystania formacie.
    • Prawo do rezygnacji (w stosownych przypadkach) ze "sprzedaży" danych osobowych użytkownika, ukierunkowanych reklam i przetwarzania danych osobowych w celu podejmowania decyzji, które mają skutki prawne lub podobnie istotne skutki.
    • Prawo do złożenia odwołania w przypadku odrzucenia wniosku.

    Użytkownik może zrezygnować z ukierunkowanych reklam w naszej Witrynie, jak określono w sekcji 4 "Pliki cookie i personalizacja", oraz zrezygnować z marketingu bezpośredniego, jak określono w sekcji 5 "Marketing". Aby skorzystać z innych praw, należy skontaktować się z customer.experience@thehutgroup.com.

  11. Zmiany w niniejszym powiadomieniu

    Niniejsza Informacja jest aktualna na dzień wejścia w życie podany powyżej. Od czasu do czasu możemy zmieniać niniejszą Informację, dlatego prosimy o jej okresowe sprawdzanie. Jeśli wprowadzimy istotne zmiany, powiadomimy o tym użytkownika, np. publikując wyraźne powiadomienie w Witrynie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

  12. Skontaktuj się z nami

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących któregokolwiek z aspektów naszej Polityki prywatności, prosimy o kontakt:

    • Email: customer.experience@thehutgroup.com.
    • Adres: Customer Services, Meridian House, Gadbrook Park, Cheshire, CW9 7RA
    • Naszym przedstawicielem w UE jest The Hut.com (Poland) sp. z o. o.
    • The Hut.com (Poland) sp. z o. o. można skontaktować się pod adresem EURep@thehutgroup.com.
  13. Kalifornijski dodatek dotyczący prywatności

    Konsumentom zamieszkałym w Kalifornii przysługują dodatkowe prawa w odniesieniu do ich danych osobowych na mocy kalifornijskiego prawa o ochronie prywatności, w tym kalifornijskiej ustawy o ochronie prywatności konsumentów ("CCPA"). Jeśli użytkownik jest mieszkańcem Kalifornii, niniejsza sekcja ma do niego zastosowanie. Niniejsza sekcja nie dotyczy ani nie ma zastosowania do naszego postępowania z publicznie dostępnymi informacjami lub innymi danymi osobowymi, które są wyłączone na mocy CCPA.

    Kategorie gromadzonych i ujawnianych danych osobowych. Chociaż przetwarzanie przez nas danych osobowych różni się w zależności od naszych relacji i interakcji z użytkownikiem, poniższa tabela określa ogólnie kategorie danych osobowych (zgodnie z definicją CCPA), które możemy gromadzić i w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy gromadziliśmy na temat mieszkańców Kalifornii, a także kategorie stron trzecich, którym możemy ujawniać te informacje w celach biznesowych lub handlowych.

Kategorie danych osobowych Kategorie ujawnień przez osoby trzecie Kategorie stron trzecich
Identyfikatory Obejmuje bezpośrednie identyfikatory, takie jak imię i nazwisko, pseudonim, identyfikator użytkownika, nazwa użytkownika, numer konta lub unikalny identyfikator osobisty; adres e-mail, numer telefonu, adres i inne informacje kontaktowe; adres IP i inne identyfikatory internetowe.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Rejestry klientów Obejmuje np. imię i nazwisko, nazwę konta, identyfikator użytkownika, dane kontaktowe, numer konta oraz informacje finansowe lub dotyczące płatności, które osoby fizyczne przekazują nam w celu zakupu lub uzyskania naszych produktów i usług. Może to na przykład obejmować informacje gromadzone, gdy dana osoba rejestruje konto, kupuje lub zamawia nasze produkty i usługi lub zawiera z nami umowę związaną z naszymi produktami i usługami.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Informacje handlowe Obejmuje rejestry własności osobistej, produktów lub usług zakupionych, uzyskanych lub rozważanych, a także inne historie lub tendencje dotyczące zakupów lub użytkowania. Może to na przykład obejmować informacje demograficzne, które otrzymujemy od stron trzecich w celu lepszego zrozumienia i dotarcia do naszych klientów.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Informacje o aktywności w Internecie i sieci elektronicznej Obejmuje to między innymi historię przeglądania, dane strumienia kliknięć, historię wyszukiwania i informacje dotyczące interakcji z witryną internetową, aplikacją lub reklamą, w tym inne dane dotyczące użytkowania związane z korzystaniem z naszej Witryny lub innych usług online.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Dane geolokalizacyjne Informacje o lokalizacji konkretnej osoby lub urządzenia, np. uzyskane z adresu IP użytkownika.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Dane dźwiękowe, wizualne i inne dane elektroniczne Obejmuje informacje dźwiękowe, elektroniczne, wizualne, termiczne lub podobne, takie jak prześwietlenia termiczne i nagrania CCTV (np. zebrane od osób odwiedzających nasze sklepy, biura i lokale); zdjęcia i obrazy (np. dostarczone nam przez użytkownika lub opublikowane na jego profilu) oraz nagrania rozmów (np. rozmów z działem obsługi klienta).
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • social networks
  • sieci społecznościowe
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Informacje zawodowe Obejmuje informacje zawodowe i związane z zatrudnieniem, takie jak obecny i były pracodawca (pracodawcy) i stanowisko (stanowiska), informacje o podaniu o pracę, dane kontaktowe firmy i członkostwo zawodowe.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Profile i wnioski w tym wnioski wyciągnięte z dowolnych informacji określonych powyżej w celu stworzenia profilu odzwierciedlającego preferencje, cechy, zachowania lub postawy konsumenta.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Klasyfikacje chronione Gromadzimy pewne informacje, które są uważane za chronioną klasyfikację zgodnie z prawem kalifornijskim/federalnym, takie jak płeć, data urodzenia, obywatelstwo i stan cywilny.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika
Wrażliwe dane osobowe W ograniczonych okolicznościach możemy gromadzić:

Logowanie do konta, numer konta finansowego, karty debetowej lub kredytowej w połączeniu z dowolnym wymaganym kodem bezpieczeństwa lub dostępu, hasłem lub danymi uwierzytelniającymi umożliwiającymi dostęp do konta.
  • sprzedawcy i dostawcy usług
  • doradcy i pośrednicy
  • podmioty rządowe i organy ścigania
  • sieci reklamowe
  • dostawcy usług analizy danych
  • sieci społecznościowe
  • dostawcy usług internetowych
  • systemy operacyjne i platformy
  • innym osobom zgodnie z wymogami prawa lub poleceniami użytkownika

Sprzedaż i udostępnianie. Kalifornijskie przepisy o ochronie prywatności definiują "sprzedaż" jako ujawnianie lub udostępnianie osobom trzecim danych osobowych w zamian za wynagrodzenie pieniężne lub inne wartościowe wynagrodzenie, a "udostępnianie" szeroko obejmuje ujawnianie lub udostępnianie danych osobowych osobom trzecim do celów międzykontekstowej reklamy behawioralnej. Chociaż nie ujawniamy danych osobowych stronom trzecim w zamian za wynagrodzenie pieniężne, możemy "sprzedawać" lub "udostępniać" (zgodnie z definicją CCPA): identyfikatory oraz informacje o aktywności w Internecie i sieci elektronicznej zewnętrznym sieciom reklamowym, dostawcom usług analitycznych i sieciom społecznościowym. Robimy to w celu ulepszenia i oceny naszych kampanii reklamowych oraz lepszego docierania do klientów i potencjalnych klientów z bardziej trafnymi reklamami i treściami. Nie sprzedajemy ani nie udostępniamy wrażliwych danych osobowych, ani też nie sprzedajemy ani nie udostępniamy żadnych danych osobowych osób, o których wiemy, że mają mniej niż szesnaście (16) lat.

Źródła danych osobowych. Ogólnie rzecz biorąc, możemy gromadzić dane osobowe z następujących kategorii źródeł:

  • Bezpośrednio od osoby
  • Advertising networks
  • Sieci reklamowe
  • Sieci społecznościowe
  • Dostawcy usług internetowych
  • Operating systems and platforms
  • Systemy operacyjne i platformy
  • Brokerzy danych
  • Klienci biznesowi

Cele gromadzenia, wykorzystywania i ujawniania danych. Jak opisano bardziej szczegółowo w sekcji 2 "W jaki sposób wykorzystujemy dane osobowe" i sekcji 3 "Komu udostępniamy dane osobowe", gromadzimy, wykorzystujemy, ujawniamy i w inny sposób przetwarzamy powyższe dane osobowe w następujących celach biznesowych lub handlowych oraz zgodnie z innymi zaleceniami lub zgodą użytkownika:

  • Realizacja zamówień
  • Utrzymywanie kont online
  • Odpowiadanie na prośby użytkowników
  • Przedstawienie zaleceń
  • Zarządzanie naszymi relacjami z użytkownikiem
  • Personalizacja treści, reklam i doświadczeń
  • Obsługa i ulepszanie Witryny i naszej działalności
  • Wydarzenia
  • Badania i zadowolenie klientów
  • Marketing i reklama
  • Bezpieczeństwo i ochrona praw
  • Security and protection of rights
  • Wewnętrzne operacje biznesowe

Wrażliwe dane osobowe. Niezależnie od powyższego, wykorzystujemy i ujawniamy wrażliwe dane osobowe tylko w uzasadnionym zakresie (i) w celu świadczenia naszych usług na żądanie użytkownika, (ii) w celu zapewnienia bezpieczeństwa i integralności, w tym w celu zapobiegania, wykrywania i badania incydentów związanych z bezpieczeństwem, (iii) w celu wykrywania, zapobiegania i reagowania na złośliwe, oszukańcze lub nielegalne działania, (iv) w celu weryfikacji lub utrzymania jakości i bezpieczeństwa naszych usług, (v) w celu zapewnienia zgodności z naszymi zobowiązaniami prawnymi, (vi) naszym usługodawcom, którzy świadczą usługi w naszym imieniu oraz (vii) w celach innych niż wnioskowanie o cechach użytkownika. Nie wykorzystujemy ani nie ujawniamy wrażliwych danych osobowych użytkownika w sposób inny niż dozwolony zgodnie z sekcją 7027 przepisów CCPA (Cal. Code. Regs., tit. 11, § 7027 (2022)).

Przechowywanie. Przechowujemy dane osobowe wyłącznie w zakresie niezbędnym do celów opisanych powyżej lub w inny sposób ujawniony użytkownikowi w momencie ich gromadzenia.

Prawa CCPA. Zgodnie z CCPA mieszkańcy Kalifornii mają następujące prawa (z zastrzeżeniem pewnych ograniczeń):

  • Prawo do rezygnacji ze sprzedaży i udostępniania przez nas danych osobowych użytkownika.
  • Prawo do ograniczenia wykorzystywania lub ujawniania przez nas wrażliwych danych osobowych do osób upoważnionych przez CCPA.
  • Prawo do usunięcia zgromadzonych przez nas danych osobowych użytkownika, z zastrzeżeniem pewnych wyjątków.
  • Prawo do informacji o tym, jakie dane osobowe zgromadziliśmy na temat użytkownika, w tym o kategoriach danych osobowych, kategoriach źródeł, z których gromadzone są dane osobowe, celu biznesowym lub handlowym gromadzenia, sprzedaży lub udostępniania danych osobowych, kategoriach stron trzecich, którym ujawniamy dane osobowe, oraz konkretnych elementach danych osobowych, które zgromadziliśmy na temat użytkownika.
  • Prawo do poprawiania niedokładnych danych osobowych, które przechowujemy na temat użytkownika.
  • Prawo do niepodlegania dyskryminującemu traktowaniu za korzystanie z praw wynikających z CCPA.

Składanie wniosków CCPA. Mieszkańcy Kalifornii mogą składać wnioski o dostęp/wiadomość, poprawienie i usunięcie swoich danych osobowych przechowywanych przez nas online, wysyłając wiadomość e-mail na adres customer.experience@thehutgroup.com or by visiting this page. Po otrzymaniu wniosku użytkownika podejmiemy kroki w celu jego weryfikacji, prosząc użytkownika o podanie informacji związanych z jego kontem lub ostatnimi interakcjami z nami, takich jak informacje dotyczące ostatniego zakupu. Przetworzymy wniosek użytkownika w oparciu o dane osobowe znajdujące się w naszych rejestrach, które są powiązane lub które można w uzasadniony sposób powiązać z informacjami podanymi we wniosku. W niektórych przypadkach możemy poprosić o dodatkowe informacje w celu zweryfikowania wniosku lub w razie konieczności przetworzenia wniosku. Jeśli nie będziemy w stanie odpowiednio zweryfikować wniosku, powiadomimy o tym wnioskodawcę. Jeśli użytkownik chce skorzystać z usług upoważnionego przedstawiciela w celu wykonania swoich praw, możemy zażądać dowodu, że użytkownik udzielił takiemu przedstawicielowi pełnomocnictwa lub że przedstawiciel ten posiada ważne upoważnienie do składania wniosków w imieniu użytkownika, a także możemy wymagać, aby odpowiedni konsument bezpośrednio zweryfikował swoją tożsamość i uprawnienia upoważnionego przedstawiciela.

Żądania rezygnacji. Nasza Witryna reaguje na sygnały globalnej kontroli prywatności - lub "GPC" - co oznacza, że jeśli wykryjemy, że przeglądarka użytkownika przekazuje sygnał GPC, przetworzymy to jako żądanie rezygnacji tej konkretnej przeglądarki i urządzenia ze sprzedaży i udostępniania (tj. za pośrednictwem plików cookie i narzędzi śledzących) w naszej Witrynie. Należy pamiętać, że jeśli użytkownik powróci na naszą Stronę z innego urządzenia lub użyje innej przeglądarki na tym samym urządzeniu, będzie musiał zrezygnować (lub ustawić GPC) również dla tej przeglądarki i urządzenia. Więcej informacji na temat GPC można znaleźć na stronie: https://globalprivacycontrol.org/. Użytkownik może również zrezygnować ze śledzenia online w naszej Witrynie za pomocą narzędzia preferencji plików cookie (szczegółowe informacje znajdują się w sekcji 5).

Mieszkańcy Kalifornii mogą skorzystać z prawa do rezygnacji online, przesyłając wniosek o rezygnację na adres customer.experience@thehutgroup.com albo odwiedzając tę stronę . Rezygnacja zostanie zastosowana w oparciu o dane osobowe znajdujące się w naszych rejestrach, które są powiązane lub racjonalnie możliwe do powiązania z informacjami podanymi w żądaniu.

Aby uzyskać więcej informacji na temat naszych praktyk w zakresie ochrony prywatności, użytkownik może skontaktować się z nami w sposób określony w sekcji "Kontakt z nami" powyżej.



Ostatnia aktualizacja: 30 czerwca 2023 r.