Zasady zwrotu zakupionych towarów

Nasze Zasady zwrotu towarów są częścią Zasad i Warunków Korzystania z Naszych Usług i powinny być rozumiane w odniesieniu do nich. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych Zasad w każdym momencie. Ostatnia aktualizacja tych zasad miała miejsce 2 lipca 2012 r.

Nasze zasady zwrotu zakupionych towarów są naprawdę nieskomplikowane.

Sprawdź stan towaru bezpośrednio po jego otrzymaniu i zawsze przed użyciem.

Przed zwrotem towaru należy otrzymać numer autoryzacji zwrotu.

Towar musi zostać zwrócony na adres w Wielkiej Brytanii.

Twoje prawo do zmiany zdania

Każdemu z nas się to już przytrafiło. Zamówiliśmy coś, a potem okazało się, że już tego nie potrzebujemy.

Masz 14 dni na unieważnienie zamówienia w ramach naszego 14-dniowego okresu zwrotu zakupionego towaru, który to okres zaczyna się w dniu, w którym otrzymałeś towar.

To bardzo proste, po prostu postępuj według określonych poniżej kroków (prosimy zapoznać się z paragrafem 'Co zrobić, aby zwrócić nam towar')

Wszystkie towary należy zwracać nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w którym zostały dostarczone.

Po otrzymaniu towaru prosimy należycie dbać o niego w trakcie kontroli jego stanu, np. uważać, by nie naruszyć żadnych nalepek ani etykiet.

Otrzymałeś nieprawidłowy towar

Przepraszamy, jeżeli przez pomyłkę dostałeś nie to, co chciałeś. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da.

Aby otrzymać zwrot kosztów lub dokonać wymiany musisz nam zwrócić towar w tym samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w ciągu 14 dni od dnia doręczenia.

Towar uszkodzony lub wadliwy

Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś towar wadliwy lub uszkodzony. Doskonale rozumiemy Twoje zdenerwowanie i chcemy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Skontaktuj się z nami, jeżeli jesteś przekonany, że dany towar jest wadliwy. Będziesz musiał określić dokładnie, na czym polega wada, gdy tylko ją wykryjesz. Następnie poinformujemy Cię, co dalej.

Nasze Zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.

Towar niedostarczony

Przepraszamy, jeżeli nie otrzymałeś zamówionego towaru. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da.

By otrzymać zwrot lub dokonać wymiany musisz poinformować nas o tym, że nie otrzymałeś towaru, w ciągu 21 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas email potwierdzający nadanie przesyłki.

Twoje prawa wynikające z ustawy

Nasze zasady zwrotu nie mają wpływu na Twoje ustawowe prawa.

By dowiedzieć się więcej o Twoich ustawowych prawach odwiedź prowadzoną przez brytyjski rząd strone internetową: www.direct.gov.uk lub skontaktuj się z Consumer Direct, finansowaną przez rząd agencją poradnictwa konsumenckiego: (0044) 08454 04 05 06.

Co należy zrobić, aby zwrócić nam towar

• Skontaktować się z nami za pośrednictwem konta (centrum wiadomości) albo telefonicznie pod numerem (0044) 0845 094 9889

• Musisz podać obsłudze klienta numer zamówienia, nazwę zwracanego towaru oraz powód zwrotu. Otrzymasz jednorazowy numer autoryzacji zwrotu oraz potwierdzenie adresu w Wielkiej Brytanii, pod który zostanie wysłany towar.

• Prosimy solidnie zapakować towar, a wewnątrz podać imię i nazwisko, adres oraz numer zamówienia.

• Prosimy wystąpić na poczcie o potwierdzenie nadania przy wysyłaniu towaru. Potwierdzenie nadania nic nie kosztuje, a bez tego dokumentu realizacja zwrotu lub zamiany może się okazać niemożliwa w wypadku, gdyby przesyłka zaginęła w drodze.

• Jeżeli wystąpiłeś o zwrot a dany produkt nie jest już dostępny, dokonamy zwrotu ceny na użytą przy zakupie kartę kredytową lub debetową lub konto PayPal.

Odpowiedzialność za każdy przyjęty, a następnie zwrócony towar spoczywa na Tobie aż do momentu dostarczenia go do magazynu. W związku z tym prosimy wysłać towar przy użyciu firmy, która ubezpieczy Cię w wysokości wartości towarów.

Co nastąpi później

Wszystkie zwracane nam produkty są kontrolowane przez Wydział Zwrotów.

Jeżeli masz prawo do zwrotu kosztów, wówczas otrzymasz z powrotem cenę towaru (w tym koszt dostawy).

Z reguły realizujemy zwroty w ciągu 7 dni roboczych od daty unieważnienia zamówienia, a w każdym razie nie później niż 30 dni po tej dacie.

Zwrotu dokonamy na użytą do zakupu kartę debetową lub kredytową czy też konto PayPal.

Zwrot wymienianego towaru

Jeżeli okazało się, że zamówiony przez Ciebie produkt jest wadliwy i dokonaliśmy jego wymiany, masz prawo do zwrotu Twojego zamówienia w odniesieniu do wymienianego produktu w ciągu 7 dni roboczych od dnia po otrzymaniu zamienianego produktu. Otrzymasz w takim wypadku zwrot pieniędzy.

Koszt zwrotu towarów

Zwracamy uwagę, że możemy dokonać zwrotu kosztów przesyłki za zwracany towar jedynie w sytuacji, w której:

• Wysłaliśmy towar inny niż został zamówiony, lub

• Towar jest uszkodzony lub wadliwy; lub

• Zwracasz towar wymieniony, którego nie chcesz zatrzymywać.

Nie zwrócimy kosztów wysyłki towaru, który okaże się być w dobrym stanie. Koszt odesłania towaru z powrotem do Ciebie będzie zależał od towaru i zostaniesz o nim poinformowany po zakończeniu kontroli towaru.

Zwrot w okresie Świąt Bożego Narodzenia

Chcemy, byś w okresie świąt miał spokojną głowę i mógł dokonać zakupu wszystkich prezentów zanim zacznie się świąteczne zamieszanie.

Dlatego w okresie Świąt nasz okres zwrotu ulega wydłużeniu. Wszystkie towary zakupione po 31 października danego roku można zwrócić do końca stycznia następnego roku.

Skargi

Przepraszamy, jeżeli nie jesteś zadowolony z tego, jak dokonaliśmy zwrotu, zamiany lub naprawy towaru. Chcemy rozwiązać ten problem. Prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod numerem (0044) 0845 094 9889, emailem (care@myprotein.com) lub pocztą (Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.)

Back to top