SZYBKIE ZWROTY
Podążaj za tymi prostymi krokami wymienionymi poniżej, aby zwrócić niechcianą odzież.
-
1. Zarejestruj swój zwrot
Naciśnij TUTAJ aby rozpocząć proces zwrotu.
-
2. Nadaj swoją paczkę
Po przekierowaniu na portal, otrzymasz opcję wyboru przewoźnika, który zajmie się Twoją paczką.
-
3. My zajmiemy się resztą
Po otrzymaniu paczki, zwrócimy Ci pieniądze za odesłane produkty oraz wyślemy maila z potwierdzeniem. Proces ten, może zająć od 3 do 5 dni od przyjęcia zwrotu w naszym magazynie.
*Należy pamiętać o tym, że zwracane produkty muszą być w nienagannej kondycji oraz oryginalnym opakowaniu. Chęć zwrotu musi zostać nam zgłoszona w ciągu 14 dni od otrzymania paczki. O chęci zwrotu produktów spożywczych oraz innych przedmiotów, które nie są ubraniami, należy ówcześniej powiadomić naszą obsługę klienta, z którą skontaktujesz się, klikając TUTAJ
Możesz przeczytać naszą pełną politykę zwrotów, aby dowiedzieć się o wszystkich warunkach.
FAQ Polityki zwrotów.
ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH TOWARÓW
Nasze Zasady zwrotu towarów są częścią Zasad i warunków korzystania z naszych usług i powinny być rozumiane w odniesieniu do nich. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych Zasad w każdym momencie. Ostatnia aktualizacja tych zasad miała miejsce 2 lipca 2012 r.
NASZE ZASADY ZWROTU ZAKUPIONYCH TOWARÓW SĄ NAPRAWDĘ PROSTE
Sprawdź stan towaru bezpośrednio po jego otrzymaniu i zawsze przed użyciem. Upewnij się, że otrzymałeś numer autoryzacji zwrotu przed próbą zwrotu nam jakichkolwiek rzeczy. Masz prawo do zmiany zdania. Każdemu z nas się to już przytrafiło. Zamówiliśmy coś, a potem okazało się, że już tego nie potrzebujemy. Masz 14 dni na unieważnienie zamówienia w ramach naszego 14-dniowego okresu zwrotu zakupionego towaru, który rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu przesyłki.
To takie proste, proszę postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami (patrz rozdział "Zwroty i refundacje"). Wszystkie towary należy zwracać nieużywane i w oryginalnym opakowaniu, w którym zostały dostarczone. Po otrzymaniu towaru prosimy należycie dbać o niego w trakcie kontroli jego stanu, np. uważać, by nie naruszyć żadnych nalepek ani etykiet.
OTRZYMAŁEŚ NIEPRAWIDŁOWY TOWAR?
Przepraszamy, jeżeli przez pomyłkę dostałeś nie to, co chciałeś. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da. Aby otrzymać zwrot kosztów lub dokonać wymiany musisz nam zwrócić towar w tym samym stanie, w jakim go otrzymałeś, w ciągu 14 dni od dnia doręczenia.
TOWAR USZKODZONY LUB WADLIWY
Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś towar wadliwy lub uszkodzony. Doskonale rozumiemy Twoje zdenerwowanie i chcemy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe. Skontaktuj się z nami, jeżeli jesteś przekonany, że dany towar jest wadliwy. Będziesz musiał określić dokładnie, na czym polega wada, gdy tylko ją wykryjesz. Następnie poinformujemy Cię, co dalej. Nasze Zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.
TOWAR NIEDOSTARCZONY
Przepraszamy, jeżeli nie otrzymałeś zamówionego towaru. Sytuacje takie zdarzają się bardzo rzadko i chcemy rozwiązać dla Ciebie ten problem tak szybko, jak tylko się da. By otrzymać zwrot lub dokonać wymiany musisz poinformować nas o tym, że nie otrzymałeś towaru, w ciągu 21 dni od dnia, w którym otrzymałeś od nas email potwierdzający nadanie przesyłki.
TWOJE PRAWA WYNIKAJĄCE Z USTAWY
Nasze zasady zwrotu nie mają wpływu na Twoje ustawowe prawa. By dowiedzieć się więcej o Twoich ustawowych prawach odwiedź prowadzoną przez brytyjski rząd stronę internetową: www.direct.gov.uk lub skontaktuj się z Consumer Direct, finansowaną przez rząd agencją poradnictwa konsumenckiego: (0044) 08454 04 05 06.
CO ZROBIĆ, ABY ZWRÓCIĆ PRZEDMIOT DO NAS?
Skontaktuj się z nami za pośrednictwem swojego konta poprzez nasze internetowe centrum wiadomości lub zadzwoń do nas pod numer 0044 (0) 161 8131487. Musisz poinformować nasz zespół obsługi klienta o numerze zamówienia, przedmiocie, który zwracasz i powodzie zwrotu. Następnie dostarczymy Ci unikalny numer autoryzacji zwrotu i potwierdzimy adres, na który musisz zwrócić przedmiot. Bezpiecznie go zapakuj i dołącz do opakowania numer zamówienia, nazwę i adres. Możemy nie być w stanie przetworzyć zwrotu kosztów lub wymiany w rzadkim przypadku zgubienia Twojego towaru w drodze. Jeśli poprosisz o wymianę, a produkt nie będzie już dostępny, przetworzymy zwrot pieniędzy do pierwotnej karty kredytowej / debetowej / konta PayPal używanego do zakupu przedmiotu. Każdy przedmiot, który zaakceptowałeś i a potem zwracasz, jest Twoją odpowiedzialnością, dopóki nie dotrze do naszego magazynu. Prosimy zatem o zwrot przesyłki do nas za pomocą dostawców, którzy zagwarantują ubezpieczenie wartości towarów.
CO NASTĄPI PÓŹNIEJ
Wszystkie zwracane nam produkty są kontrolowane przez Dział Zwrotów. Jeżeli masz prawo do zwrotu kosztów, wówczas otrzymasz z powrotem cenę towaru (w tym koszt dostawy). Zwroty są zazwyczaj przetwarzane w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania anulowanego zamówienia, a najpóźniej w ciągu 30 dni od otrzymania. Zwrotu dokonamy na użytą do zakupu kartę debetową lub kredytową czy też konto PayPal.
ZWROT WYMIENIANEGO TOWARU
Jeżeli okazało się, że zamówiony przez Ciebie produkt jest wadliwy i dokonaliśmy jego wymiany, masz prawo do zwrotu Twojego zamówienia w odniesieniu do wymienianego produktu w ciągu 7 dni roboczych od dnia po otrzymaniu zamienianego produktu. Otrzymasz w takim wypadku zwrot pieniędzy.
Bielizna i maseczki nie podlegają zwrotowi/wymianie ze względów higienicznych.
KOSZT ZWROTU TOWARÓW
Zwracamy uwagę, że możemy dokonać zwrotu kosztów przesyłki za zwracany towar jedynie w sytuacji, w której: Wysłaliśmy towar inny niż został zamówiony, lub Towar jest uszkodzony lub wadliwy; lub Zwracasz towar wymieniony, którego nie chcesz zatrzymywać. Nie zwrócimy kosztów wysyłki towaru, który okaże się być w dobrym stanie. Koszt odesłania towaru z powrotem do Ciebie będzie zależał od towaru i zostaniesz o nim poinformowany po zakończeniu kontroli towaru.
SKARGI
Przepraszamy, jeżeli nie jesteś zadowolony z tego, jak dokonaliśmy zwrotu, zamiany lub naprawy towaru. Chcemy rozwiązać ten problem. Prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod numerem (0044) 0845 094 9889, emailem (customer.experience@thehutgroup.com) lub pocztą (Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.)
Aby zorganizować zwrot, należy zapoznać się z powyższymi krokami i kliknąć w wyróżniony tekst pod "Zarejestruj swój zwrot".
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się swoimi produktami, więc jeśli Twoje zamówienie nie zadawala Cię, możesz je do nas odesłać. Zapewniamy opcję samoobsługi, aby przetworzenie zwrotu było łatwe i szybkie.
Aby rozpocząć zwrot, postępuj zgodnie z krokami opisanymi w polityce zwrotów, klikając TUTAJ.
Zwrot środków powinien nastąpić w ciągu 5 dni i kiedy tylko go zatwierdzimy, wyślemy Ci mailowe potwierdzenie. Jeśli pieniądze nie zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych od momentu otrzymania maila, należy skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta.