Centrum Pomocy
Płatność i rabaty
Oferujemy różne metody płatności online, aby zapewnić naszym klientom łatwy dostęp do najlepszych produktów żywieniowych dla sportowców.
Możesz wybrać preferowaną metodę płatności przy kasie. Ponieważ poważnie traktujemy sprawę oszustw, musisz nam zaufać i zatwierdzić autoryzację i podać wystawcę karty.
Dzięki temu możemy zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów!
Każde zamówienie złożone z dostawą poza terytorium Wielkiej Brytanii może spowodować potrzębę uregulowania należności celnych i podatków (w tym VAT).
Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym urzędem celnym w celach informacyjnych, ponieważ polityka i praktyki celne różnią się w zależności od kraju.
Jeśli widzisz status 'Problem z płatnością', nie martw się, można go bardzo łatwo naprawić, a my natychmiast wyślemy produkty!
Przed ponownym wpisaniem wszystkich szczegółów karty upewnij się, że data ważności i adres rozliczeniowy są poprawne. Zalecamy sprawdzenie funduszy na tym koncie.
Jeśli wszystko zostało sprawdzone i nadal nie możesz rozwiązać problemu, skontaktuj się z naszym zespołem do spraw obsługi klienta, który chętnie pomoże.
Po złożeniu zamówienia płatność zostanie wyświetlona na Twoim koncie jako oczekująca do momentu wysłania produktów do Ciebie.
Jeżeli transakcja jest w toku, to znaczy, że została pobrana i czekamy na upoważnienie.
Jeśli chcesz dodać nowe szczegóły dotyczące płatności, musisz to zrobić w kasie podczas wyboru metody płatności
Twoje nowe dane karty zostaną zapisane po złożeniu zamówienia. Oznacza to, że następnym razem możesz zamówić swoje ulubione suplementy z łatwością.
Chcemy, aby wszystko było jak najłatwiejsze, włącznie ze zniżkami na Twoje ulubione artykuły.
Po dodaniu wszystkich elementów do koszyka, wpisz kod do pola oznaczonego 'Masz kod rabatowy? Wprowadź go tutaj'. Kliknięcie przycisku 'Użyj kodu' spowoduje zastosowanie rabatu.
Jeśli kod nie zadziała, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz skorzystać z więcej niż jednej oferty, możesz użyć tylko jednego kodu do zamówienia. Proszę zapoznać się z warunkami oferty.
Nadal masz problemy? Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.
Przykro nam, że Twój kod nie działa! Aby dowiedzieć się, dlaczego musisz sprawdzić warunki oferty.
Jeśli kod jest prawidłowy i nie próbujesz użyć więcej niż jednego kodu na zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.
Zdobądź 45 PLN za każde skuteczne polecenie, a Twoi znajomi otrzymają 40% zniżki!
Zaloguj się na swoje konto i kliknij przycisk 'Wyświetl szczegóły' w sekcji 'Twoi poleceni', aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz zdobyć nagrody.
Moje konto
Rejestracja jest prosta!
Po prostu przejdź do strony Zarejestruj się, aby dołączyć do naszej społeczności Myprotein w celu uzyskania porad dotyczących żywienia, trików i dostępu do najlepszych produktów żywieniowych na rynku
Łatwo jest wprowadzać zmiany odnośnie Twoich danych, niezależnie od tego, czy są to informacje o płatności, hasło czy książka adresowa.
Zaloguj się na swoje konto i znajdź opcje które potrzebujesz.
Nie musisz się martwić, jesteśmy zgodni z RODO, mając na uwadze, że dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych.
Po więcej informacji odwiedź stronę dotyczącą polityki prywatności.
Nie przejmuj się, wejdź na stronę logowania, gdzie możesz wybrać opcje 'Nie pamiętasz swojego hasła?', będziesz na najlepszej drodze, aby je zresetować.
Jeśli nie chcesz otrzymywać naszych e-maili dotyczących ofert i promocji, możesz zalogować się na swoje konto i wybrać opcję 'Preferencje poczty e-mail', aby zatwierdzić zmiany.
Nie zapominaj, możesz w każdej chwili dokonać subskrypcji!
Zamawianie
Wszystkie zasoby Myprotein zależą od dostępności. Chcemy, aby każdy mógł zamawiać i odbierać produkty, które kocha, więc zawsze będziemy dążyć do poinformowania, czy dany artykuł jest dostępny.
Od czasu do czasu może nastąpić nieoczekiwane opóźnienie, jeśli więc tak się stanie powiadomimy o tym.
Nie chcemy stracić Ciebie ani Twoich produktów, dlatego trzymamy je w koszu 60 minut, dzięki czemu zamawianie jest prostsze!
Znajdź produkty, które chcesz i dodaj je do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy, jeśli masz wszystko, czego potrzebujesz.
Twoje konto wyświetli wszystkie zapisane adresy lub opcje płatności, dzięki czemu można szybko i łatwo złożyć zamówienie.
Sprawdź, czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie! Wyślemy Ci e-mail, gdy tylko zamówienie będzie w drodze.
Oczywiście! Kliknij ikonę koszyka u góry strony, aby sprawdzić jakie produkty do tej pory zostały umieszczone w koszyku.
Użyj przycisku +, aby dodać ulubione przedmioty do koszyka lub - jeśli wybrałeś ich zbyt wiele. Jeśli chcesz całkowicie usunąć element, kliknij przycisk x.
Oczywiście, możesz wybrać zapisany adres dostawy albo wpisać nowy na etapie zamawiania. Zapisany adres będzie automatycznie się pokazywał, ale możesz dodać również nowy.
Wprowadź nowy adres dostawy, a następnie wybierz opcję 'Dostarcz na następujący adres'.
Wyślemy Ci e-mail, gdy tylko będzie w drodze! Lub po prostu sprawdź swoje konto, aby je śledzić.
Dodatkowo, jeśli nie ma czegoś na stanie wysyłamy rzeczy osobno, zapewniając, że otrzymasz to, czego potrzebujesz jak najszybciej.
Twoje konto ułatwia śledzenie wszystkich zamówień.
Po zalogowaniu się zobaczysz każde zamówienie, które zostało u nas złożone. Wybierz jedno z nich i zobacz wszystkie potrzebne informacje.
Wyślemy Ci również wiadomość e-mail, jak tylko paczka będzie w drodze!
Twoje konto wyświetli wszystkie poprzednie zamówienia. "Kliknij tutaj, aby śledzić swoje zamówienie".
Wejdź w zamówienie, aby zobaczyć więcej informacji. Jeśli zostało wysłane, możesz przejść do śledzenia go.
E-mail od nas z potwierdzeniem wysłania zamówienia, zawiera również przewidywaną datę dostawy.
Nie znalazłeś/aś potrzebnych informacji? Wyślij ze swojego konta wiadomość do naszego działu obsługi klienta.
Przykro nam słyszeć, że chcesz anulować zamówienie.
Czy możemy coś zrobić, aby anulowanie zamówienia nie było konieczne? Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.
Jeśli nie, wybierz przedmiot, który chcesz anulować. Możesz anulować poszczególne produkty lub całe zamówienie.
Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować, czy anulacja została wykonana.
Jeśli nie powiedzie się, jest to spowodowane tym, że zamówienie jest gotowe do wysłania. Produkty w magazynie są przetwarzane szybko, dzięki czemu możemy bez zwłoki starać się dostarczać produkty naszym klientom.
Zobacz nasze zasady zwrotu, aby móc zrezygnować z zamówionych produktów
Po złożeniu zamówienia nie możemy wprowadzać żadnych zmian.
Możesz spróbować anulować zamówienie spróbować, a następnie złożyć nowe. W tym celu musisz zalogować się na swoje konto.
Wybierz całe zamówienie, które chcesz anulować bądź tylko poszczególne produkty.
Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować, czy anulacja została wykonana. Prosimy nie składać nowego zamówienia, dopóki nie skontaktujemy się z Tobą.
Nie martw się, możesz spróbować usunąć ten element na Twoim koncie.
Musisz kliknąć na produkt i wybrać opcję anulowania. Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować, czy anulacja się powiodła.
Jeśli nie uda się już anulować zamówionego produktu, możesz wysłać ten artykuł z powrotem do nas. Zapoznaj się z naszymi zasadami zwrotu, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
Potrzebujesz więcej pomocy? Możesz wysłać wiadomość do Zespołu ds. Obsługi klienta.
Przepraszamy, że tak się stało! Jesteśmy dumni ze wszystkich naszych produktów.
Abyśmy mogli rozpatrzeć sprawę, skontaktuj się z nami, aby opowiedzieć nam więcej.
Aby przyspieszyć proces, podaj nam następujące informacje:
1. Numer zamówienia
2. Nazwa produktu
3. Opis uszkodzenia
4. Zdjęcia, które pokazują uszkodzenie, jeśli dotyczy
Po rozpatrzeniu, wyślemy wiadomość z propozycją rozwiązania.
Nasz zakład produkcyjny jest niezależnie certyfikowany przez British Retail Consortium Global Standard for Safety for Food Safety i uzyskał w tym roku klasę Double A, najwyższy osiągalny poziom; gwarantując doskonałe produkty.
Bierzemy wszystkie skargi poważnie i staramy się chronić naszych cenionych klientów.
Jeśli masz obawy dotyczące jakości jakiegokolwiek z naszych produktów, zgłoś to zespołowi do spraw obsługi klienta.
Naprawdę przyspieszy to proces, jeśli znajdziesz informacje poniżej przed skontaktowaniem się z nami -
1. Numer zlecenia
2. Nazwa produktu
3. Numer partii
4. Data ważności
5. W stosownych przypadkach zdjęcia
6. Krótkie podsumowanie, które zawiera szczegóły rzeczywistej skargi
Proszę przechowywać produkt, dopóki nie skontaktujesz się z naszym zespołem, który doradzi, czy potrzebujemy go z powrotem do dalszej analizy.
Z przykrością jest nam słyszeć, że coś poszło nie tak jednak nie martw się, chętnie pomożemy. Wyślij nam wiadomość za pośrednictwem swojego konta.
Musimy znać,
1. Numer zlecenia
2. Produkt który otrzymałeś/otrzymałaś
3. Produkt, który powinieneś otrzymać
Jak tylko przyjrzymy się temu i zweryfikujemy sprawę, wyślemy Ci e-maila z rezultatem.
Jesteśmy dumni z naszych produktów, więc przykro nam słyszeć, że Twoje zamówienie zostało uszkodzone.
Czasem coś może iść nie po naszej myśli, ale nie martw się, możemy Ci pomóc. Wyślij nam wiadomość za pośrednictwem swojego konta.
Proszę nie wyrzucaj go gdyż możemy wymagać zdjęć uszkodzeń, aby upewnić się, że podejmujemy działania, aby zapobiec powtórzeniu się.
Jak tylko dowiemy się co się stało, wyślemy Ci e-maila z rezultatem.
Strona internetowa
Zapoznaj się z naszymi Zasadami i warunkami.
Jeśli masz problemy z dostępem do kasy lub jakiejkolwiek części naszej witryny, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta natychmiast, abyśmy mogli to naprawić!
Zapoznaj się z naszą stroną Polityka prywatności.
Dostawa
Wysyłamy Ci e-mail, gdy tylko wysyłamy Twoje zamówienie abyś mógł wiedzieć kiedy możesz się go spodziewać.
W przypadku zamówień śledzonych użyj linku śledzenia paczki podanego w wiadomości e-mail lub na swoim koncie, aby sprawdzić, gdzie jest zamówienie.
Sprawdziłeś wszystkie możliwe miejsca? Twoja paczka mogła zostać dostarczona sąsiadowi lub zabrana ponownie do magazynu.
Strona 'Informacje o dostawie' może pokazać więcej informacji i terminów.
Jeśli musisz zgłosić zamówienie jako zaginione, skontaktuj się z działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.
Wszystkie nasze opcje dostawy można znaleźć na stronie Informacje o dostawie.
Nasza strona Informacje o dostawie może określić czas dostawy w dowolne miejsce!
Nie martw się, jeśli zamówienie nie zmieści się w skrzynce lub wymaga podpisu kurier na pewno się z Tobą skontaktuje i ustali datę i miejsce odbioru.
Zwroty
Więcej informacji można znaleźć na stronie naszej polityki zwrotów.
Jeśli nie znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytanie, to nasz Dział Obsługi Klienta służy pomocą. Możesz się z nimi skontaktować poprzez swoje konto.
Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się swoimi produktami, więc jeśli Twoje zamówienie nie zadawala Cię, możesz je do nas odesłać. Zapewniamy opcję samoobsługi, aby przetworzenie zwrotu było łatwe i szybkie.
Aby rozpocząć zwrot, postępuj zgodnie z krokami opisanymi w polityce zwrotów, klikając TUTAJ.
Porady dotyczące produktów
Te informacje są różne ze względu na produkty i różnią się w zależności od przypadku.
W przypadku produktów opartych na aminokwasach, takich jak aminokwasy rozgałęzione (BCAA) i L glutamina, dane te będą dostępne w tabeli informacji odżywczych. W przypadku produktów takich jak Serwatka białkowa, pełny profil aminokwasowy można zobaczyć na stronie produktu, która znajduje się pod obrazem z produktem po lewej stronie.
Należy pamiętać, że nie jest obowiązkowym wymogiem udostępniania tych informacji na naszej stronie internetowej, jednak w przypadku gdy nie są wyświetlane te informacje Myprotein bada zewnętrzne procedury testowe w oparciu o zapotrzebowanie.
Nasz Omega 3 jest uzyskiwany z tłustych ryb. Mogą być pozyskiwane z makreli, łososia i sardyne ale nie tylko.
Nasze Impact Whey Protein uzyskuje się przez filtrację roztworu serwatki.
Myproteina aktywnie pozyskuje produkty i surowce wolne od GMO.
Alkohol nie jest dodawany bezpośrednio jako surowiec do żadnego z naszych produktów; jednak niektóre aromaty i kolory opierają się na preparatach alkoholowych.
To nadal pozwala na stosowanie produktów w diecie bezalkoholowej. Jeśli potrzebujesz dalszego wyjaśnienia w tej sprawie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.
Obecnie żaden z naszych produktów nie może być klasyfikowany jako koszerny. Nasz asortyment produktów wegetariańskich jest odpowiedni dla Halal.
Nasze BCAA uzyskuje się z różnych źródeł zależnie od ich przydatności do spożycia i składników. BCAA pochodzą ze sfermentowanych węglowodanów (takich jak kukurydza), a BCAA inne niż dla wegan są dostępne w postaci syntetycznej i nie syntetycznej, przy czym te ostatnie pochodzą z naturalnych źródeł BCAA (piór zwierzęcych).
Główna różnica między Impact Whey Protein a Impact Whey Isolate to zawartość tłuszczu i białka: Impact Whey Protein ma nieco niższą zawartość białka i wyższą zawartość tłuszczu. I odwrotnie, Impact Whey Isolate zawiera więcej białka i mniej tłuszczu.
Nasze produkty zawierają żelatynę pochodzącą z wołowiny lub wieprzowiny. W miarę możliwości są stosowane alternatywne sposoby ściągania produktów. Informacje te są jasno określone w informacjach o produktach na stronach poszczególnych produktów i na opakowaniu.
Obecnie informacje te nie są dostępne dla naszych produktów.
Aktualizacja polityki prywatności
Biorąc pod uwagę szybkie tempo, w jakim THG rosło i rozwijało się na przestrzeni lat, oraz sukcesy, które odnieśliśmy do tej pory, stwierdziliśmy, że obecna struktura podmiotów prawnych Grupy w niektórych przypadkach nie pokrywa się z działami biznesowymi i markami, które obecnie oferujemy.
Dlatego skorzystaliśmy z okazji, aby zreorganizować strukturę prawną Grupy, tak aby nasze spółki dostosowały się do naszych działów biznesowych i marek oraz wspierały długoterminową strategię rozwoju THG. W celu reorganizacji musieliśmy upewnić się, że dane (w tym dane dotyczące Ciebie jako jednego z naszych klientów) zostały zgodnie z prawem przekazane nowym podmiotom. Chociaż nie ma to na Ciebie żadnego istotnego wpływu, chcieliśmy Cię poinformować o tej zmianie.
Nie zostały przekazane poza grupę THG. Twoje dane zostały przekazane w ramach grupy THG do nowo utworzonego podmiotu prawnego w ramach wewnętrznej reorganizacji.
Przed reorganizacją:
W większości przypadków administratorem Twoich danych będzie The Hut.com Limited. W niektórych przypadkach administratorem mógł być konkretny podmiot w THG.
Po reorganizacji:
Nowi administratorzy to nowo utworzone podmioty prawne:
• THG Nutrition Limited
Wynika to z wewnętrznej reorganizacji i nie ma na Ciebie żadnego istotnego wpływu. Po prostu mówimy o tym przejrzyście. Niektóre jednostki biznesowe zostały teraz włączone do nowych podmiotów prawnych w ramach grupy THG, a odpowiednie bazy danych zostały do nich przeniesione.
Oznacza to, że odpowiedzialność prawna za obsługę Twoich danych lub odpowiedź na Twoje wnioski o ochronę danych spoczywa teraz na nowym podmiocie wymienionym w e-mailu. Jednak te nowe podmioty pozostają w grupie THG i wszystkie zapewniają ten sam spójny poziom ochrony.
Otrzymany e-mail nie był e-mailem marketingowym. To była ważna zapowiedź zmiany właściciela prawnego w odniesieniu do baz danych, w których się znajdujesz. Gdy zrezygnujesz z otrzymywania e-maili marketingowych, musimy zatrzymać Cię w bazie danych, tak abyśmy wiedzieli, że nie możemy wysyłać Ci komunikatów marketingowych. Oczywiście masz również prawo do całkowitego usunięcia swoich danych z bazy danych. W takim przypadku skorzystaj z linku widocznego na dole wiadomości e-mail.
Brexit: Wszystko co musisz wiedzieć
Po wyjściu Wielkiej Brytanii z UE od 1 stycznia firma Myprotein pragnie zapewnić wszystkich naszych klientów, że zakupy u nas nie ulegną zmianie.
Firma Myprotein zobowiązuje się do zapewnienia, że jako klient posiadasz wszystkie potrzebne informacje w tej kwestii, dlatego przedstawiamy poniżej listę najczęściej zadawanych pytań, aby udzielić na nie odpowiedzi.
Jak zawsze, jeśli masz dodatkowe pytania, skontaktuj się z naszym zespołem obsługi klienta, który z przyjemnością pomoże.
Myprotein z przyjemnością informuje, że Brexit nie będzie mieć wpływu na Twoje zakupy i nadal będzie można składać zamówienia w ten sam sposób jak wcześniej.
W przypadku klientów znajdujących się w Unii Europejskiej większość naszych produktów będzie wysyłana z naszego centrum dystrybucyjnego w UE, dlatego zamawianie u nas będzie kontynuowane bez zmian.
Wprowadziliśmy niezbędne zmiany w sprawie dostawy, aby zapewnić, że zakupy nie zostaną w żaden sposób zakłócone, a terminy dostaw pozostaną niezmienione.
Po dodaniu produktów do koszyka, zapoznaj się z informacją na stronie kasy, aby sprawdzić terminy dostawy, dostępnych dla Twojego adresu.
Jak część z naszych klientów mogła doświadczyć w przeszłości, mamy wiele lokalizacji wysyłkowych na całym świecie, w celu zapewnienia Państwu możliwie jak najlepszej obsługi. Większość zamówień będzie realizowanych z krajów znajdujących się w UE, a niektóre produkty będą wysyłane z Wielkiej Brytanii.
Wprowadziliśmy niezbędne zmiany, aby zapewnić, że wszelkie produkty wysyłane z Wielkiej Brytanii na adresy w UE, pozostaną dostarczane bez żadnych zakłóceń i bez wpływu na naszych klientów.
Nie wprowadzamy zmiany cen jako bezpośredniego wpływu Brexitu. Weryfikujemy nasze ceny regularnie, aby zapewnić konkurencyjność.
Nie, wszystkie zwroty z krajów europejskich wrócą do naszego centrum dystrybucyjnego zlokalizowanego na terenie UE.