WIĘKSZE ZAKUPY, WIĘKSZE OSZCZĘDNOŚCI! NAWET -35% ZNIŻKI
Wpisz kod: KUPUJE

Centrum Pomocy

Wybierz temat

    Moje konto

    Rejestracja jest prosta!

    Po prostu przejdź do strony Zarejestruj się, aby dołączyć do naszej społeczności Myprotein w celu uzyskania porad dotyczących żywienia, trików i dostępu do najlepszych produktów żywieniowych na rynku


    Łatwo jest wprowadzać zmiany odnośnie Twoich danych, niezależnie od tego, czy są to informacje o płatności, hasło czy książka adresowa.

    Zaloguj się na swoje konto i znajdź opcje które potrzebujesz.


    Nie musisz się martwić, jesteśmy zgodni z DPA, mając na uwadze, że dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych.

    Po więcej informacji odwiedź stronę dotyczącą polityki prywatności.


    Nie przejmuj się, wybierając stronę logowania możesz wybrać opcje 'Zapomniałem hasło', będziesz na najlepszej drodze, aby ją zresetować

    Jeśli nie chcesz otrzymywać naszych e-maili dotyczących ofert i promocji, możesz zalogować się na swoje konto i wybrać opcję 'Preferencje poczty e-mail', aby zatwierdzić zmiany.

    Nie zapominaj, możesz w każdej chwili dokonać subskrypcji!


    Zamówienia

    Wszystkie zasoby Myprotein zależą od dostępności. Chcemy, abyś mógł zamówić i odbierać produkty, które kochasz, więc zawsze będziemy dążyć do poinformowania Cię, czy dany artykuł jest dostępny.

    Od czasu do czasu może nastąpić nieoczekiwane opóźnienie, jeśli więc tak się stanie powiadomimy Cię.


    Nigdy nie stracimy Ciebie i Twoich produktów, dzięki czemu łatwiej będzie zamówić online, a nawet trzymamy w koszu 60 minut gdybyś chwilowo opuścił naszą stronę!

    Znajdź produkty, które chcesz i dodaj je do koszyka. Możesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy, jeśli masz wszystko, czego potrzebujesz. 

    Twoje konto wyświetli wszystkie zapisane adresy lub opcje płatności, dzięki czemu można szybko i łatwo dokonać zamówienie.

    Sprawdź, czy wszystko jest poprawne i złóż zamówienie! Wyślemy Ci e-mail, gdy tylko zamówienie będzie w drodze.


    Absolutnie! Kliknij ikonę kosza u góry strony i zobaczysz jakie produkty do tej pory umieściłeś w koszyku.

    Użyj przycisku +, aby dodać ulubione przedmioty do koszyka lub - jeśli wybrałeś zbyt wiele. Jeśli chcesz całkowicie usunąć element, kliknij przycisk x.


    Absolutnie, możesz wybrać adres dostawy na etapie zamówienie. Twój adres będzie automatycznie domyślnie zapisywane ale możesz dodać nowy.

    Wprowadź nowy adres dostawy, a następnie wybierz opcję 'Dostarcz na następujący adres'.


    Wyślemy Ci e-mail, gdy tylko będzie w drodze! Lub po prostu sprawdź swoje konto, aby je śledzić.

    Dodatkowo, jeśli nie ma czegoś na stanie wysyłamy rzeczy osobno, zapewniając jak najszybciej otrzymasz to, czego potrzebujesz.


    Twoje konto ułatwia śledzenie wszystkich Twoich zamówień.

    Po zalogowaniu się zobaczysz każde indywidualne zamówienie, które złożyłeś u nas. Wybierz jedno z nich i zobacz wszystkie potrzebne informacje.

    Wyślemy Ci również wiadomość e-mail, jak tylko paczka będzie w drodze!


    Twoje konto wyświetli wszystkie poprzednie zlecenia.

    Kliknij zamówienie, które chcesz wyświetlić, aby dowiedzieć się więcej. Jeśli zlecenie zostało wysłane, możesz przejść do śledzenia go.

    E-mail wysłany do Ciebie w związku z wysłaniem zamówienia poinformuje Cię także, kiedy możesz spodiewać się zamówienia.

    Nie znalazłeś potrzebnych informacji? Wyślij ze swojego konta wiadomość do naszego działu obsługi klienta.

    Przykro nam słyszeć, że chcesz anulować zamówienie.

    Czy możemy pomóc w czymkolwiek, czego nie musimy? Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.

    Jeśli nie, wybierz przedmiot, którego zamówienie chcesz anulować. Możesz anulować poszczególne elementy lub całe zamówienie.

    Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować Cię, czy anulacja została wykonana.

    Jeśli nie powiedzie się, jest to spowodowane tym, że zamówienie jest gotowe do wysłania. Produkty w magazynie są przetwarzane szybko, dzięki czemu możemy bez zwłoki starać się dostarczać produkty naszym klientom.

    Zobacz nasze zasady zwrotu, aby pomóc Ci zrezygnować z zamówionych produktów


    Po dokonaniu zamówienia nie możemy wprowadzać żadnych zmian.

    Jeśli chcesz spróbować możesz anulować zamówienie, aby można było złożyć nowe zamówienie, musisz zalogować się na swoje konto.

    Wybierz zamówienie, które chcesz anulować, a zobaczysz, że możesz anulować poszczególne elementy lub całe zamówienie.

    Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować Cię, czy anulacja została wykonana. Proszę nie składać nowego zamówienia, dopóki nie skontaktujemy się z Tobą.


    Nie martw się, możesz spróbować usunąć ten element na Twoim koncie.

    Musisz kliknąć na element i wybrać opcję anulowania. Wyślemy Ci e-maila w ciągu godziny, aby poinformować Cię, czy anulacja się powiodła.

    Jeśli nie możesz anulować zamówionego produktu, możesz wysłać ten artykuł z powrotem do nas. Zapoznaj się z naszymi zasadami zwrotu, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.

    Potrzebujesz więcej pomocy? Zespół ds. Obsługi klienta może wysłać wiadomość, gdy jesteś na swoim koncie.


    Przepraszamy, że tak się stało! Jesteśmy dumni ze wszystkich naszych produktów.

    Abyśmy mogli rozpatrzeć sprawę, skontaktuj się z nami, aby opowiedzieć nam więcej.

    Naprawdę przyspieszy to proces, jeśli znajdziesz informacje poniżej przed skontaktowaniem się z nami, nie martw się, jeśli nie możesz tego zrobić, pomożemy Ci po skontaktowaniu się.

    1. Numer zlecenia

    2. Nazwa produktu

    3. Szczegóły usterki

    4. Zdjęcia, które pokazują usterkę, jeśli dotyczy

    Jak tylko weźmiemy pod uwagę sprawę, wyślemy Ci e-maila z decyzją.

    Nasz zakład produkcyjny jest niezależnie certyfikowany przez British Retail Consortium Global Standard for Safety for Food Safety i uzyskał w tym roku klasę Double A, najwyższy osiągalny poziom; gwarantując doskonałe produkty.

    Bierzemy wszystkie skargi poważnie i staramy się chronić naszych cenionych klientów.

    Jeśli masz obawy dotyczące jakości jakiegokolwiek z naszych produktów, zgłoś to zespołowi do spraw obsługi klienta.

    Naprawdę przyspieszy to proces, jeśli znajdziesz informacje poniżej przed skontaktowaniem się z nami -

    1. Numer zlecenia

    2. Nazwa produktu

    3. Numer partii

    4. Data ważności

    5. W stosownych przypadkach zdjęcia

    6. Krótkie podsumowanie, które zawiera szczegóły rzeczywistej skargi


    Proszę przechowywać produkt, dopóki nie skontaktujesz się z naszym zespołem, który doradzi, czy potrzebujemy go z powrotem do dalszej analizy.


    Z przykrością jest nam słyszeć, że coś poszło nie tak jednak nie martw się chętnie pomożemy. Wyślij nam wiadomość za pośrednictwem swojego konta.

    Musimy znać,

    1. Numer zlecenia

    2. Otrzymano nieprawidłową pozycję

    3. Poprawiono zamówiony towar


    Jak tylko przyjrzymy się temu i zweryfikujemy sprawę, wyślemy Ci e-maila z rezultatem.


    Jesteśmy dumni z naszych produktów, więc przykro nam słyszeć, że Twoje zamówienie zostało uszkodzone.

    Czasem coś może iść nie po naszej myśli, ale nie martw się, możemy Ci pomóc. Wyślij nam wiadomość za pośrednictwem swojego konta.

    Proszę nie wyrzucaj go gdyż możemy wymagać zdjęć uszkodzeń, aby upewnić się, że podejmujemy działania, aby zapobiec powtórzeniu się.

    Jak tylko dowiemy się co się stało, wyślemy Ci e-maila z rezultatem.


    Płatność i rabaty

    Oferujemy różne metody płatności online, aby zapewnić naszym klientom łatwy dostęp do najlepszych produktów żywieniowych dla sportowców.

    Możesz wybrać preferowaną metodę płatności przy kasie. Ponieważ poważnie traktujemy sprawę oszustw, musisz nam zaufać i zatwierdzić autoryzację i podać wystawcę karty.

    Dzięki temu możemy zadbać o bezpieczeństwo naszych klientów!


    Każde zamówienie złożone z dostawą poza terytorium Wielkiej Brytanii może spowodować potrzębę uregulowania należności celnych i podatków (w tym VAT).

    Zalecamy skontaktowanie się z lokalnym urzędem celnym w celach informacyjnych, ponieważ polityka i praktyki celne różnią się w zależności od kraju.


    Jeśli widzisz status 'Problem z płatnością', to prawdopodobnie jesteś zdezorientowany, nie martw się, można go bardzo łatwo naprawić, a my natychmiast wyślemy Ci produkty!

    Przed ponownym wpisaniem wszystkich szczegółów karty upewnij się, że data ważności i adres rozliczeniowy są poprawne. Zalecamy sprawdzenie funduszy na tym koncie.


    Jeśli to zrobiłeś i nadal nie możesz rozwiązać problemu, skontaktuj się z naszym zespołem do spraw obsługi klienta, który chętnie pomoże.


    Po złożeniu zamówienia płatność zostanie wyświetlona na Twoim koncie jako oczekująca do momentu wysłania produktów do Ciebie.

    W toku transakcji mówi się, że płatność jest uprawniona do podjęcia.


    Jeśli chcesz dodać nowe szczegóły dotyczące płatności, musisz to zrobić w kasie podczas wyboru metody płatności

    Twoje nowe dane karty zostaną zapisane po złożeniu zamówienia. Oznacza to, że następnym razem możesz zamówić swoje ulubione suplementy z łatwością.


    Chcemy, aby wszystko było jak najłatwiejsze, włącznie ze zniżkami na Twoje ulubione artykuły.

    Po dodaniu wszystkich elementów do koszyka, wpisz kod do pola oznaczonego 'Masz kod rabatowy? Wprowadź go tutaj'. Kliknięcie przycisku 'Użyj kodu' spowoduje zastosowanie rabatu.

    Jeśli kod nie zadziała, musisz sprawdzić, czy nie próbujesz skorzystać z więcej niż jednej oferty, możesz użyć tylko jednego kodu do zamówienia. Proszę zapoznać się z warunkami oferty.

    Nadal masz problemy? Możesz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.


    Przykro nam, że Twój kod nie działa! Aby dowiedzieć się, dlaczego musisz sprawdzić warunki oferty.

    Jeśli kod jest prawidłowy i nie próbujesz użyć więcej niż jednego kodu na zamówienie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.


    Zdobądź 50 PLN za każde skuteczne polecenie, a Twoi znajomi otrzymają 30% zniżki!

    Zaloguj się na swoje konto i kliknij przycisk 'Wyświetl szczegóły' w sekcji 'Twoi poleceni', aby dowiedzieć się, w jaki sposób możesz zdobyć nagrody.

    Dostawa

    Wysyłamy Ci wiadomość e-mail, gdy tylko wysyłamy Twoje zamówienie abyś mógł wiedzieć kiedy możesz się go spodziewać.

    W przypadku zamówień śledzonych użyj linku śledzenia podanego w wiadomości e-mail lub na swoim koncie, aby sprawdzić, gdzie jest zamówienie.

    Sprawdziłeś wszystkie możliwe miejsca? Twoja paczka mogła zostawić dostarczona sąsiadowi lub zabrana ponownie do magazynu.

    Strona 'Informacje o dostawie' może dostarczyć więcej informacji i terminów.

    Jeśli musisz zgłosić zamówienie jako zaginione, skontaktuj się z działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.


    Wszystkie nasze opcje dostawy można znaleźć na stronie Informacje o dostawie.

    Nasza strona Informacje o dostawie może określić czas dostawy w dowolne miejsce!

    Jest to możliwe.

    Każde zamówienie z miejscem dostarczenia poza terytorium Wielkiej Brytanii może spowodować obciążenia celne lub należności celne i przywozowe. Odbiorca paczki będzie musiał zapłacić wszelkie należne opłaty przed otrzymaniem towaru.

    Ponieważ nie mamy kontroli nad tymi opłatami, nie jesteśmy w stanie stwierdzić jakie będą to koszty. 


    Nie martw się, jeśli zamówienie nie zmieści się w skrzynce lub wymaga podpisu kurier na pewno się z Tobą skontaktuje i ustali datę i miejsce odbioru.

    Zwroty

    Więcej informacji możesz znaleźć na stronie z informacjami o zwrotach.

    Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi na swoje pytanie, nasz zespół ds. Obsługi klienta jest pod ręką, aby Ci pomóc. Możesz skontaktować się z nimi za pośrednictwem swojego konta.


    Staramy się nie robić rzeczy skomplikowanych, zaloguj się na swoje konto, aby skontaktować się z naszym działem obsługi klienta i oni zrobią resztę.

    Musisz im podać powód powrotu, aby mogli wybrać najlepszą opcję dla Ciebie.

    Więcej informacji można znaleźć na stronie z informacjami o zwrotach.


    Chcemy, aby wszyscy nasi klienci cieszyli się swoimi produktami, więc jeśli nie jesteś zadowolony z zamówienia, możesz je odesłać do nas.

    Chcielibyśmy poinformować, że możesz zwrócić zamówienie w ciągu 14 dni od otrzymania pod warunkiem, że produkty nie zostały otwarte.

    Aby odesłać zamówienie bezpiecznie, zaloguj się na swoje konto i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.

    Wyślemy Ci wszystkie potrzebne informacje, ale możesz też zapoznać się z naszą polityką zwrotów, aby uzyskać więcej informacji.


    Zaraz po otrzymaniu zamówienia przejrzymy powód zwrotu i poinformujemy Cię, co planujemy dalej.

    Powinieneś otrzymać e-maila, w którym powiadomimy Cię o dalszych działaniach.


    Koszty powinny zostać zwrócone na konto w ciągu 5 dni roboczych, a my wyślemy Ci e-maila informującego, że jest w drodze!

    Jeśli nie otrzymasz zwrotu kosztów i minęło 10 dni roboczych od otrzymania naszego e-maila, musisz skontaktować się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.


    Chcemy, abyście byli spokojni decydując się na zakup u nas, dlatego rozszerzyliśmy naszą politykę dotyczącą zwrotu zamówień, w okresie świątecznym.

    Będziecie mieć czas do 31/01/19 na zwrot odzieży, zestawów lub produktów z serii świątecznej, kupionych między 31/10/18 - 24/12/18.

    Wszystko, o co prosimy to zwrot produktów w nienaruszonym stanie. Co oznacza, że ​​są nieotwarte, nieużywane i w oryginalnym opakowaniu.

    Zwracamy uwagę, że nie zwracamy kosztów przesyłki za zwrot niechcianego przedmiotu lub zamówienia. Aby zorganizować zwrot produktu, zaloguj się na swoje konto i skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.


    Strona internetowa

    Zapoznaj się z naszymi Zasadami i warunkami.

    Jeśli masz problemy z dostępem do kasy lub jakiejkolwiek części naszej witryny, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta natychmiast, abyśmy mogli to naprawić!

    Zapoznaj się z naszą stroną Polityka prywatności.

    Porady dotyczące produktów

    Te informacje są różne ze względu na produkty i różnią się w zależności od przypadku.

    W przypadku produktów opartych na aminokwasach, takich jak aminokwasy rozgałęzione (BCAA) i L glutamina, dane te będą dostępne w tabeli informacji odżywczych. W przypadku produktów takich jak Serwatka białkowa, pełny profil aminokwasowy można zobaczyć na stronie produktu, która znajduje się pod obrazem z produktem po lewej stronie.

    Należy pamiętać, że nie jest obowiązkowym wymogiem udostępniania tych informacji na naszej stronie internetowej, jednak w przypadku gdy nie są wyświetlane te informacje Myprotein bada zewnętrzne procedury testowe w oparciu o zapotrzebowanie.


    Nasz Omega 3 jest uzyskiwany z tłustych ryb. Mogą być pozyskiwane ale nie tylko z makreli, łososia i sardynek.

    Nasze Impact Whey Protein uzyskuje się przez filtrację roztworu serwatki.

    Myproteina aktywnie pozyskuje produkty i surowce wolne od GMO.

    Alkohol nie jest dodawany bezpośrednio jako surowiec do żadnego z naszych produktów; jednak niektóre aromaty i kolory opierają się na preparatach alkoholowych.

    To nadal pozwala na stosowanie produktów w diecie bezalkoholowej. Jeśli potrzebujesz dalszego wyjaśnienia w tej sprawie, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta za pośrednictwem swojego konta.   


    Obecnie żaden z naszych produktów nie może być klasyfikowany jako koszerny. Nasz asortyment produktów wegetariańskich jest odpowiedni dla Halal.

    Nasze BCAA uzyskuje się z różnych źródeł zależnie od ich przydatności do spożycia i składników. BCAA pochodzą ze sfermentowanych węglowodanów (takich jak kukurydza), a BCAA inne niż dla wegan są dostępne w postaci syntetycznej i nie syntetycznej, przy czym te ostatnie pochodzą z naturalnych źródeł BCAA (piór zwierzęcych).

    Główna różnica między bmpact Whey Protein a Impact Whey Isolate to zawartość tłuszczu i białka: Impact Whey Protein ma nieco niższą zawartość białka i wyższą zawartość tłuszczu. I odwrotnie, Impact Whey Isolate zawiera więcej białka i mniej tłuszczu.

    Nasze produkty zawierają żelatynę pochodzącą z wołowiny lub wieprzowiny. W miarę możliwości są stosowane alternatywne sposoby ściągania produktów. Informacje te są jasno określone w informacjach o produktach na stronach poszczególnych produktów i na opakowaniu. 

    Obecnie informacje te nie są dostępne dla naszych produktów. 

    No matches were found. Please refine your search.

    Nadal potrzebujesz pomocy ?

    Nie dostępny

    Live Chat

    2019 © 2018 The Hut.com Limited, firma zarejestrowana w Walii (numer firmy 05016010), której zarejestrowanym adresem jest Voyager House, Chicago Avenue, Manchester Airport, M90 3DQ.

    Płać bezpiecznie z
    Visa Electron Visa Paypal Mastercard Maestro Amex