BESTSELLERY RABAT 35% KOD: 35PL
2 PRODUKTY W CENIE 1

Koktajle do stosowania po treningu i suplementy regeneracyjne

13 wyników

Nasze receptury do stosowania po treningu stanowią doskonale zbilansowaną mieszankę białek, aminokwasów, kreatyny, węglowodanów i niezbędnych witamin — więc teraz odżywisz się po treningu w sposób, który pomoże Ci osiągnąć stawiane sobie cele.

Sięgnij po nasze produkty, niezależnie od tego, czy potrzebujesz koktajlu regeneracyjnego po sesji podnoszenia ciężarów, czy po kolejnej, wyjątkowo morderczej sesji HIIT. Dowiedz się więcej! Rzuć okien na nasze najlepsze suplementy do stosowania po treningu.

Sortuj według:

Products

Potreningówki


Nasze suplementy do stosowania po treningu, to starannie dobrane mieszanki białka, aminokwasów, kreatyny, węglowodanów i niezbędnych witamin - dzięki czemu masz pewność, że dostarczasz składniki odżywcze potrzebne do wsparcia Twojego treningowego progressu.


Jakie są korzyści z suplementów potreningowych?

Ćwiczenia wymagają energii, dlatego ważne jest, aby po treningu uzupełnić zużyte składniki odżywcze - a także elektrolity utracone wraz z potem.


Białko jest niezbędne, ponieważ przyczynia się do wzrostu i utrzymania masy mięśniowej, więc upewniając się, że spożywasz wystarczająco tego składnika odżywczego po treningu, możesz wspomóc swoje mięśnie - co jest bardzo ważne dla postępów treningowych. Bardzo ważne jest również uzupełnienie węglowodanów, ponieważ są one głównym źródłem energii dla organizmu. Niezbędne witaminy, zwłaszcza witamina C, mogą być również przydatne po treningu, ponieważ wspierają układ odpornościowy w trakcie i po intensywnych ćwiczeniach. Nasze suplementy potreningowe to szybki sposób na uzyskanie zastrzyku tych ważnych składników odżywczych w wygodny i przepyszny sposób, ponieważ większośc naszych koktajli jest dostępne w przepysznych smakach jak czekolada, wanilia i truskawka.


Nasze Potreningowe Szejki


Wypicie szejka potreningowego jest szybkim sposobem na uzupełnienie składników odżywczych po treningu. Mamy szeroką gamę mieszanek potreningowych, więc jesteśmy w stanie zaspokoić Twoje indywidualne potrzeby żywieniowe i cele. Zapoznaj się z naszymi niektórymi uwielbianymi produktami, aby sprawdzić, który jest dla Ciebie najlepszy.


Jeżeli Twoim celem jest budowa masy mięśniowej i masa, sprawdź naszą Mieszankę Weight Gainer:

  • Zawiera potężne 31g białka w porcji*

  • Naładowana 50g węglowodanów w porcji*

  • Potężne 388 kalorii w szejku

  • Białko pomaga w utrzymaniu i wzroście masy mięśniowej


Alternatywnie, jeśli jesteś w drodze do utraty wagi, zapoznaj się z naszym Impact Diet Whey:

  • Imponujące 39 białka w porcji*

  • Doskonałe do diety niskotłuszczowej i niskowęglowodanowej

  • Zawiera ekstrakt z zielonej herbaty oraz CLA

  • Zawiera cholinę, która wspiera metabolizm tłuszczów 1


Jeżeli szukasz mieszanki, która wspomoże Twoją regenerację, wypróbuj Mieszankę Extreme Recovery:

  • Dostarcza 26g białka w porcji*

  • Zawiera 46g węglowodanów dla wsparcia regeneracji*

  • Zawiera unikalną mieszankę witamin i minerałów

  • Zawiera kreatynę, która pomaga zwiększyć wydajność 2


  1. Cholina przyczynia się do prawidłowego metabolizmu tłuszczów

  2. Kreatyna zwiększa wytrzymałość fizyczną w krótkich seriach ćwiczeń o wysokiej intensywności


*Informacje odżywcze mogą się różnić w zależności od smaku.



Pytania i Odpowiedzi


Co powinienem spożyć po treningu?

Staraj się spożywać pokarmy bogate w białko lub szejki białkowe: najlepsze byłyby kompletne źródła białka pochodzenia zwierzęcego. Jednak w przypadku wegetarian i wegan wystarczy połączyć wiele źródeł białka lub wykorzystać suplementy zawierajace wegańską odżywke białkową. Banan, garść suszonych owoców, a nawet trochę słodyczy może również pomóc w regeneracji.


Kiedy powinienienem spożyć białko po treningu?

Chociaż cała Twoja dieta wpłynie na to, jak przystosujesz się do ćwiczeń, wskazane byłoby posiadanie źródła białka tak szybko jak to możliwe po zakończeniu treningu.


Jak dużo białka powinienem spożyć po treningu?

Na podstawie istniejących badań zaleca się porcję od 20 do 40 g białka.


Ile dekstrozy powinienem spożyć po treningu?

To zależy od ilości wykonanych ćwiczeń i/lub rodzaju aktywności. Ogólnie rzecz biorąc, posiadanie równowartości węglowodanów względem białka jest świetnym punktem wyjścia, jednak może być konieczne podwojenie ilości węglowodanów do białka, jeśli trenujesz przez długi okres czasu (ponad 60 minut) i/lub z wysoką intensywnością.


Kiedy powinienem przyjąć potreningówkę?

Chociaż cała Twoja dieta będzie miała wpływ na Twoją adaptację treningową, to dobrą praktyką będzie przyjmowanie potreningówki bezpośrednio po zakończeniu treningu.

Czy powinienem wypić szejka białkowego lub spożyć wysokobiałkowy posiłek po treningu?

Lepszą opcją będzie skorzystanie z wysokobiałkowego szejka zamiast wysokobiałkowego posiłku po treningu, ponieważ prawdopodobnie szejk będzie szybciej wchłaniany i zapewni łatwiej dostępne składniki odżywcze, których organizm potrzebuje do odbudowy i wzrostu.


Jak często muszę spożywać białko?

Najlepiej byłoby, gdyby dawki białka były równomiernie rozłożone w ciągu dnia co 3-4 godzinny.


Jaki jest najlepszy sposób na zwiększenie masy mięśniowej po treningu?

Będzie to zależało od Twojej całej diety, ale potreningówka zawierająca białko i węglowodany będzie bardzo pomocna. Dodatek kreatyny może również pomóc w podniesieniu poprzeczki na treningach jeszcze wyżej.