MYPROTEIN

Zasady zwrotu zakupionych towarów

Nasze Zasady zwrotu są częścią Zasad i warunków korzystania z naszych usług i powinny być rozumiane w odniesieniu do tychże. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych Zasad w każdym momencie. Ostatnia aktualizacja tych zasad miała miejsce **/**/**.

Sprawdź stan towaru bezpośrednio po jego otrzymaniu i zawsze przed użyciem. Jeżeli występują jakiekolwiek problemy z towarem (np. towar sprawia wrażenie uszkodzonego) prosimy natychmiast powiadomić nas o tym fakcie.

Przed podjęciem próby zwrotu zamówienia będziesz musiał zwrócić się do naszej obsługi klienta w celu uzyskania numeru autoryzacji zwrotu. Bez tego numeru zwrot towaru potrwa znacznie dłużej.

Twoje przywileje wynikające z obowiązującego prawa

Nasze zasady zwrotu zakupionych towarów nie mają wpływu na Twoje przywileje wynikające z obowiązującego prawa.

Aby otrzymać więcej informacji na temat Twoich przywilejów jako konsumenta prosimy zapoznać się ze stroną brytyjskiego rządu: www.direct.gov.uk.

Prawo do anulowania zamówienia

Masz prawo dokonać anulowania zamówienia w ciągu 14 dni, bez podania przyczyn.

Okres anulowania wygasa po 14 dniach od dnia, w którym złożyłeś zamówienie, lub od dnia, w którym wskazana przez Ciebie strona trzecia – z wyłączeniem przewoźnika – przejmie towar.

Aby skorzystać z prawa do anulowania zamówienia musisz nas poinformować o swojej decyzji w wyraźny sposób (na przykład wybierając odpowiednią opcję na swoim koncie lub wysyłając do nas list). Możesz też użyć wzorcowego modelu anulowania zamieszczonego poniżej – nie jest to jednak obowiązkowe.

Prosimy upewnić się, że zwracany towar nie został otwarty i znajduje się w oryginalnym opakowaniu. Stan zwracanego towaru musi być bez zarzutu – wszystkie najklejki, metki, nalepki itp. muszą być nienaruszone.

Następstwa anulowania zamówienia

Jeżeli anulujesz zamówienie dokonamy zwrotu wszystkich dokonanych przez Ciebie transakcji, w tym kosztów dostawy (z wyjątkiem kosztów dodatkowych powstałych w wyniku wyboru wersji dostawej droższej niż dostawa standardowa).

Możemy odciągnąć pewną sumę od zwracanych kosztów, jeżeli wada towaru wynikła wskutek niepotrzebnej manipulacji towarem.

Zwrotu pieniędzy dokonamy bez niepotrzebnej zwłoki oraz nie później niż:

(a) 14 dni po dniu, w którym otrzymamy od Ciebie zwracany towar; lub

(b) (jeżeli wcześniej) 14 dni po dniu, w którym dostarczyłeś dowody, że zwróciłeś towar; lub

(c) Jeżeli nie dostarczono żadnych produktów 14 dni po dacie poinformowania nas, że anulujesz zamówienie.

Dokonamy zwrotu środków przy użyciu tej samej metody, jaką dokonałeś transakcji, chyba że w wyraźny sposób zaznaczyłeś inaczej. W każdym razie zwrot kosztów nie generuje dla Ciebie żadnych dodatkowych opłat. Będziesz musiał ponieść bezpośredni koszt zwrotu towarów.

Wzorcowy formularz zwrotowy

Adres: The Hut.com Limited, Meridian House, Gadbrook Park, Rudheath, Cheshire, CW9 7RA.

Niniejszym zawiadamiam, że dokonuję anulowania mojego zamówienia na zakup poniższych towarów:

Zamówiono w dniu:

Numer zamówienia:

Nazwisko klienta:

Adres klienta:

Podpis klienta (tylko dla wersji papierowej):

Data:

Co mam zrobić, jeżeli otrzymałem nieprawidłowy towar?

Nasze standardy dotyczące pakowania Twoich zamówień są bardzo wysokie. Mimo to sporadycznie dochodzi do pomyłek. Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś nieprawidłowy towar. Naszym celem jest odpowiedzieć na Twoje prośby szybko i sprawnie, gwarantujac Ci jak najwyższy komfort korzystania z naszych usług.

Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie. W sporadycznych wypadkach możemy poprosić o fotografie produktów, co pozwoli nam najlepiej określić dalsze postępowanie. Naszych celem jest możliwie szybkie i wygodne rozwiązanie problemu.

Co mam robić, jeżeli zamówiony towar jest wadliwy?

Przepraszamy, jeżeli otrzymałeś towar wadliwy lub uszkodzony. Doskonale rozumiemy Twoje zdenerwowanie i chcemy rozwiązać ten problem tak szybko, jak to tylko możliwe.

Skontaktuj się z nami za pośrednictwem Twojego konta wiadomości, jeżeli jesteś przekonany, ze dany towar jest wadliwy. Będziesz musiał określić dokładnie, na czym polega wada, gdy tylko ją wykryjesz. Jeżeli to możliwe, załącz zdjęcia produktu. Następnie poinformujemy Cię, co dalej. Prosimy, byś nie odmawiał przyjęcia wadliwego towaru. Odmowa może opóźnić cały proces.

Nasze Zasady zwrotu dotyczące wadliwych towarów chronią Twoje ustawowe prawa.

Jak zgłosić wadę produktu?

Przepraszamy, jeżeli masz wrażenie, że wysłaliśmy Ci wadliwy produkt. Wszystkie skargi dotyczące jakości naszych produktów traktujemy poważnie i dlatego przeprowadzimy gruntowne śledztwo w tej sprawie.

W tym celu prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem centrum wiadomości na Twoim koncie. Prosimy podać szczegółowy opis wady i o ile to możliwe dołączyć zdjęcia produktu.

Jak dokonać zwrotu towarów?

W celu dokonania zwrotu prosimy o kontakt z obsługą klienta.

Będziesz musiał podać numer zamówienia, nazwę towaru, jaki chcesz zwrócić, oraz przyczynę zwrotu. Po otrzymaniu tych danych wystawimy niepowtarzalny numer autoryzacji zwrotu oraz przekażemy wszelkie dane potrzebne do dokonania zwrotu.

Prosimy starannie zapakować towar i upewnić się, że wewnątrz opakowania znajduje się formularz zwrotowy.

Prosimy zabezpieczyć dowód nadania przysyłki, kiedy dokonujesz zwrotu. Na wypadek, gdyby towar zgubił się w drodze będziemy w stanie dokonać jego zwrotu lub zamiany.

Jeżeli wystąpisz o zamianę produktu, który nie jest już dostępny, dokonamy zwrotu pieniędzy na konto pierwotnie użyte do zakupu towaru.

Każdy towar przyjęty i następnie zwracany pozostaje w odpowiedzialności klienta aż do momentu, w którym zostanie dostarczony do naszego magazynu. W związku z tym należy upewnić się, że zwracany towar został wysłany firmą kurierską, która w razie zaginienia przesyłki dokona zwrotu pieniędzy za zwracany towar.

Czy dokonacie zwrotu kosztów przesyłki za zwracany towar?

Chętnie zwracamy koszty przesyłki w sytuacji, kiedy zwrot towaru jest konieczny z uwagi na naszą pomyłkę. Na przykład:

- Wysłaliśmy nieprawidłowy towar (na przykład niezamówiony lub w nie takiej wersji, w jakiej chciałeś)

- Otrzymany przez Ciebie towar jest wadliwy lub uszkodzony

- Zwracasz towar wymieniony, którego nie chcesz zatrzymać

Nie zwrócimy kosztów przesyłki dla towarów, które są nie chciane lub już niepotrzebne. Te koszta będziesz musiał ponieść sam – zalecamy skorzystanie z usług firmy kurierskiej, która ubezpieczy Cię na wartość zwracanego towaru.

Jeżeli stwierdzimy, że towar nie był wadliwy ani uszkodzony, nie dokonamy zwrotu kosztów przysyłki. W takim wypadku koszt odesłania towaru z powrotem do Ciebie będą zależały od produktu. Zostaniesz o nich poinformowany, kiedy tylko zakończy się okres testowania.

Skargi i zażalenia

Przepraszamy, jeżeli nie jesteś zadowolony z tego, jak dokonaliśmy zwrotu, zamiany lub naprawy towaru. Chcemy rozwiązać ten problem i dowiedzieć się, co Twoim zdaniem poszło nie tak. Prosimy o kontakt z naszą obsługą klienta pod numerem (0044) 0845 094 9889, emailem ( feedback@myprotein.com) lub pocztą (Customer Service Department, Myprotein, Meridian House, Gadbrook Way, Gadbrook Park, Rudheath, Northwich, Cheshire, UK, CW9 7RA.)