Jeżeli masz jakieś pytania, to serdecznie zapraszamy najpierw do rzucenia okiem na: często zadawane pytania. Opisano tam, jak działa nasza strona, jak można złożyć zamówienie, jak mozna śledzić przesyłkę, itp. Zapraszamy także do kontaktu przez Facebooka.

Nie potrafisz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie? Skontaktuj się z nami za pośrednictwem centrum wiadomości na swoim koncie. Kliknij tutaj, aby zalogować się na swoje konto lub dokonać rejestracji, jeżeli jeszcze nie masz konta.
Staramy się udzielić odpowiedzi w ciągu 24 godzin.

Nasz adres:

Myprotein Customer Service Department
Meridian House,
Gadbrook Park,
Gadbrook Way,
Rudheath,
Northwich,
Cheshire,
CW9 7RA

Zapraszamy do wysyłania wszelkich uwag i sugestii pod powyższy adres. Prosimy jednak nie odsyłać pod ten adres zwracanych towarów, nie jest to adres zwrotowy. W razie, gdy zachodzi potrzeba zwrotu towaru, prosimy o kontakt z obsługą klienta, która chętnie udzieli wszelkich informacji.

Feedback:

Cały czas staramy się poprawić jakość naszych usług, dlatego chętnie dowiemy się, co sądzą o nas nasi klienci. Wszelkie uwagi na nasz temat są zawsze mile widziane! Prosimy pisać na adres: Feedback@Myprotein.com.

Prosimy nie wysyłać pod ten adres żadnych zapytać odnośnie do Państwa zamówień – do tego celu służy nasz serwis obsługi klienta, z którym mogą się Państwo komfortowo skontaktować za pośrednictwem swojego konta.

Alternatywnie napisz do nas na Facebooku.

Jesteś zainteresowany pracą w Myprotein?

Wyślij maila wraz z CV na adres recruitment@thehutgroup.com.