Suplementy

Najlepsze Suplementy, Aby Osiągnąć Swoje Cele | Zatwierdzone Przez Dietetyków

Ogrom świata suplementów może zniechęcać nawet największych profesjonalistów. Na szczęście otrzymaliśmy porady od ekspertów, które pomogą rozłożyć funkcje i korzyści suplementów i produktów odżywczych, dzięki czemu możesz zdecydować co jest najlepsze dla Ciebie i Twoich celów.

I nie ma lepszego czasu na zaopatrzenie się w nie, niż Impact Week. Oprócz porad ekspertów będziemy oferować poważne zniżki na prawie wszystko. W sam raz na lato.

Przeskocz do:

Uzyskaj wczesny dostęp do Impact Week
Zapisz się tutaj

Odchudzanie

Najważniejszą rzeczą dla utraty wagi jest deficyt kalorii, czyli spalanie większej ilości kalorii, niż konsumujesz.1 Istnieje wiele sposobów na osiągnięcie tego celu. Poniższe produkty mogą działać na różne sposoby, aby pomóc w utracie tkanki tłuszczowej, zachowaniu beztłuszczowej masy mięśniowej i kontrolowaniu spożycia kalorii.

Impact Diet Whey

  • Jedna porcja Impact Diet Whey zawiera 39 g białka, 1 g glutaminy i tylko 220 kalorii. Zawiera również cholinę, która wspomaga metabolizm.
  • Impact Diet Whey dostarcza białko, które pomaga zachować uczucie sytości i chroni beztłuszczową masę ciała nawet podczas deficytu kalorii.1 Białko spowalnia trawienie, co może zaspokoić uczucie głodu przez dłuższy czas i pomóc nam uniknąć przejadania się.2 Impact Diet Whey zmniejsza również węglowodany, zapewniając jednocześnie wysokiej jakości białko do naprawy mięśni.3 Cholina i glutamina to dwa inne składniki odżywcze, które wspomagają utratę wagi.4,5

Impact Diet Lean

  • Impact Diet Lean to bogata w białko odżywka zawierająca wiele składników (błonnik odżywczy, witaminy i minerały) wspomagających odchudzanie.
  • Impact Diet Lean jest również pomocna w spożyciu błonnika pokarmowego.6 Błonnik jest formą węglowodanów, której organizm nie może strawić, to sprawia, że czujemy się pełni. LeanBiome, składnik Impact Diet Lean oraz 17 g białka w porcji pomagają utrzymać uczucie satysfakcji i zmniejszyć prawdopodobieństwo przekroczenia celów dotyczących kalorii.

CLA

  • CLA (kwas rumenowy) to naturalnie występujący kwas tłuszczowy omega-6, który możemy uzyskać z pożywienia, ale nasz organizm nie jest go w stanie samodzielnie wytworzyć.
  • Niektóre badania wykazały, że CLA może wspomagać utratę wagi w populacjach z nadwagą. Przyjmowanie samego CLA dostarcza składników odżywczych bez dodatkowych kalorii pochodzących ze źródeł żywności, z których pochodzi, takich jak mięso i produkty mleczne.

FlavDrops

  • Jeżeli chcesz dodać smaku swoim potrawom bez dodawania cukru i kalorii, Flavdrops są idealne. Dostępne są w ponad 15 bez kalorycznych smakach.
  • Jeśli chodzi o odchudzanie, najważniejszym czynnikiem jest deficyt kalorii, a Flavdrops może osłodzić jedzenie bez dodatkowych kalorii.

Budowanie mięśni

Budowanie mięśni to powszechny cel, często nadmiernie skomplikowany. Aby zwiększyć masę mięśniową, potrzebujesz dużej ilości kalorii, dobrego planu treningu oporowego i wystarczającej ilości białka, aby pomóc mięśniom budować i regenerować się po ćwiczeniach.3 Suplementy świetnie nadają się do wspomagania wzrostu mięśni, ponieważ zapewniają potrzebne składniki odżywcze i energię.

Monohydrat Kreatyny

  • Kreatyna jest popularnym suplementem o sprawdzonym działaniu w kontekście budowania mięśni. Kreatyna jest uważana za najskuteczniejszą pomoc egzogeniczną, która wspiera budowanie mięśni i zwiększenie zdolności wysiłkowych w intensywnych ćwiczeniach.8
  • Regularne przyjmowanie kreatyny pobudza mięśnie, maksymalizując jej zapasy w ramach przygotowań do budowy mięśni.8

Clear Whey Gainer

  • Budowanie mięśni wymaga trzech czynników: wystarczającej ilości kalorii, wystarczającej ilości białka i wystarczająco ćwiczeń.9 Clear Whey Gainer to najlepszy wybór do budowania mięśni, zapewniający energię i składniki odżywcze potrzebne do napędzania wzrostu mięśni.9
  • Odżywka białkowa taka jak Clear Whey Gainer wspiera zarówno spożycie kalorii jak i białka, ale jest to orzeźwiająca opcja, która nie jest ani kremowa ani ciężka w smaku.

Masło orzechowe

  • Masło orzechowe jest bogatym w składniki odżywcze źródłem białka i kalorii. Można je łatwo dopasować do wielu diet, w tym wegańskich i wegetariańskich.
  • Zawiera również wiele zdrowych tłuszczów, które mogą pomóc w zwiększeniu spożycia kalorii i białka. Oba są niezbędne do budowania mięśni.

Owsianka

  • Owsianka jest niesamowitym źródłem pełnych ziaren, błonnika, węglowodanów i roślinnego białka, które wspierają trening i ogólny stan zdrowia.
  • Kiedy budujesz mięśnie, owsianka może dostarczyć białko roślinne i węglowodany złożone, aby zapewnić energię potrzebną organizmowi do treningu siłowego

Rzeźba

Rzeźba to kolejny wspólny cel. Twoim celem nie jest utrata wagi, ani zwiększenia masy ciała, ale chcesz skupić się na spalaniu tłuszczu i nadal utrzymywać mięśnie w tym procesie. Poniższe suplementy wspierają utrzymanie składu ciała, jeśli są spożywane w ramach zdrowej diety i dobrze ukształtowanego planu treningowego.

Izolat Białka Serwatkowego Clear

  • Izolat Białka Serwatkowego Cleat to wielokrotnie nagradzana alternatywa dla zwykłego białka serwatkowego. każda porcja zawiera 20 g białka i jest najlepszą opcją, gdy chcesz odpocząć od mlecznych koktajli. Występuje w różnych orzeźwiających smakach i świetnie smakuje o każdej porze dnia.
  • Izolat białka serwatkowego clear dostarcza wysokiej jakości rafinowane białko, które może wspierać beztłuszczową masę ciała, nawet gdy masz deficyt kalorii lub bardzo intensywnie trenujesz na siłowni.2 A dzięki niewielkiej zawartości cukru i tłuszczu Izolat Białka Serwatkowego Clear jest idealne do wsparcia rzeźbienia sylwetki.

Impact Whey Isolate

  • Izolat Białka Serwatkowego, to jedna z najczystszych opcji białka na rynku, zawierająca 90% białka i aż 23 białko w porcji. Świetnie sprawdzi się po treningu, jako przekąska lub dodatek do posiłku o każdej porze dnia. 
  • Kiedy próbujesz się wyrzeźbić bez przybierania na wadze, wybór czystego białka bez dodatkowych węglowodanów i kalorii jest kluczowy. Utrzymywanie wysokiego spożycia białka bez konsumowania dodatkowych kalorii jest kluczem do zdrowej masy mięśniowej.
  • Izolat dostępny jest w wielu smakach, aby zaspokoić Twoje zapotrzebowania na białko, jednocześnie zachowując zainteresowanie.

Izolat białka sojowego

  • Jeżeli potrzebujesz wysokiej jakości źródła białka, ale jesteś wegetarianinem lub weganinem, izolat białka sojowego jest doskonałą opcją. Zawiera 90% białka i 27 g w porcji, ma niską zawartość cukru i jest doskonały na diecie roślinnej.
  • Wegetarianie i weganie, którzy chcą wspierać swoją beztłuszczową masę mieśniową jednocześnie ciężko trenująć na siłowni, potrzebują czystego źródła białka, takiego jak izolat białka sojowego, aby wspierać swoje cele. Niecałe 110 kalorii w porcji, Izolat białka sojowego jest doskonałą opcją dla osób, które w planach mają dobrą rzeźbę.

Na start

Jeżeli dopiero rozpoczynasz suplementację i nie wiesz, od czego zacząć, możesz wypróbować kilka doskonałych podstawowych produktów. Od białka serwatkowego, aby wspierać Twoje mięśnie po wegańskie mieszanki białkowe. Na pewno znajdziesz smak, który Ci się spodoba. Niezależnie od tego, czy zastąpisz mniej zdrową przekąskę szejkiem, czy użyjesz go po treningu na siłowni, odżywka białkowa jest idealnym towarzyszem w podróży po wymarzoną sylwetkę i zdrowie.

Impact Whey Protein

  • Odżywka Białkowa Impact Whey Protein to wysokiej jakości opcja zawierająca 21 g białka w porcji. Dostępna w ponad 40 smakach, na pewno znajdziesz coś, co pokochasz. Dodaj ją do swoich przekąsek lub pij o dowolnej porze dnia.
  • Jeśli dopiero zaczynasz i chcesz wspierać swoje ciało i ogólny stan zdrowia, Impact Whey Protein to produkt, który nie wymaga zbyt dużo Twojego czasu, aby zapewnić białko, którego potrzebujesz by poczuć energię i być gotowym na wszystko co przyniesie dzień. Łatwy do wymieszania z wodą, ale wystarczająco wszechstronny, aby użyć go w wielu przepisach. Impact Whey Protein to doskonały produkt, który warto zawsze mieć w zasięgu ręki.

Wegańska Mieszanka Białkowa

  • Jeżeli jesteś na diecie roślinnej, prawdopodobnie wiesz, że korzystanie z wielu źródeł białka roślinnego może zapewnić najlepszy profil aminokwasowy, a wegańska mieszanka białkowa właśnie to robi. Wykonana z izolatu białka grochu i fasoli fava, wegańska mieszanka białkowa zawiera 22 g pełnowartościowego białka w porcji.
  • Jeśli jesteś sportowcem na diecie roślinnej, który dopiero zaczyna, wegańska odżywka białkowa jako część swojej rutyny może być świetnym krokiem we wspieraniu Swoich celów zdrowotnych i sportowych.

Regeneracja

Wiemy, że ciężki trening może być przyjemny. Niektórzy z nas pragną intensywnych treningów. Jednak uzyskanie odpowiedniej regeneracji jest tak samo ważne jak same ćwiczenia dla umysłu i ciała. Zapewnienie sobie czasu na regenerację i odbudowę jest podstawą skutecznego planu treningowego. 

Żelki Relax

  • Wysokiej jakości odpoczynek i wystarczającą ilość snu dla optymalnej regeneracji są równie ważne, jak wysiłek jaki wkładasz na siłowni. Żelki relax zawierają unikatową mieszankę witamin i minerałów oraz naturalnych ekstraktów, aby wspierać funkcje psychologiczne i zminimalizować stres oksydacyjny.9,10
  • Odpowiednia regeneracja jest tak samo ważna jak treningi, aby osiągnąć swoje cele. Jeżeli nie dasz swoim mięśniom, umysłowi i ciału czasu na relaks i naprawę, nie będziesz w stanie funkcjonować najlepiej. Żelki Relax mogą pomóc, gdy skończyć ciężki trening i będziesz gotowy na odpoczynek i regenerację sił.

Kazeina o powolnym uwalnianiu

  • Chociaż większość z nas wie jak ważne jest uzyskanie wystarczającej ilości białka, możemy nie zastanawiać się, jaki rodzaj białka jest najlepszy w danej sytuacji lub porze dnia. Podczas gdy białko serwatkowe działa szybko po treningu, pomagając w budowaniu i naprawie ciała, białko kazeiny jest wchłaniane wolniej i przez dłuższy czas.11
  • Kiedy potrzebujesz zwiększyć spożycie białka pod koniec dnia lub trenujesz pod wieczór, kazeina o spowolnionym uwalnianiu jest idealną opcją białkową, która wspiera naprawę i budowanie mięśni nawet podczas snu. Optymalizacja regeneracji mięśni przez noc za pomocą kazeiny może być dodatkowym wzmocnieniem, którego potrzebują Twoje mięśnie do następnego ciężkiego treningu. 

Mieszanka Overnight Recovery

  • Unikatowa mieszanka wszystko-w-jednym zawierająca 45g białka w porcji. Mieszanka Overnight Recovery łączy wiele źródeł białka wraz z glutaminą, aby wspierać regenerację mięsni.12
  • Mieszankę uzupełniono wolno uwalnianą kazeiną, białkiem jaja i mleka, aby wspierać naprawę i budowę mięśni, jednocześnie pomagając poczuć się jak najlepszej przed następnym treningiem. Mieszanka Overnight Recovery zawiera wszystkie składniki, które wspierają regenerację.

Lepsze przekąski

Wielu z nas odczuwa głów między posiłkami. Przekąski to coś normalnego i przyjemnego. Jednak niektóre opcje są szkodliwe dla postępów na siłowni. Planując z wyprzedzeniem i mając pod ręką przekąski pełne białka, możesz zaspokoić swoje zachcianki bez szkody dla treningu. Wysokobiałkowe przekąski, takie jak baton Impact lub Brownie Double Dough mogą zaspokoić apetyt na słodycze i wspierać Twoje mięśnie.

Baton Impact Protein Bar

  • Baton Impact Protein Bars zawiera 45 g białka w formie wygodnej przekąski. Ma niską zawartość cukru i wysoką błonnika, baton Impact Protein Bar może wspierać Twoje cele treningowe i pomóc Ci zaspokoić łaknienie o każdej porze dnia.
  • Kiedy jesteś poza domem, znalezienie dobrych przekąsek może być trudne. Przekąski bogate w białko i błonnik nie tylko wspierają mięśnie, ale także mogą zaspokoić apetyt i zmniejszyć prawdopodobieństwo przejedzenia się w ciągu dnia.2

Warstwowy Baton

  • Warstwowy Baton to doskonała przekąska, która ma wysoką zawartość białka, węglowodanów i błonnika w formie wygodnego batona. Ponad 20 g białka i różnorodne smaki do wyboru to jeden łatwy sposób na zaspokojenie pragnienia na coś słodkiego.
  • Sześć warstw o odmiennych smakach i konsystencji może zaspokoić każde pragnienie bez wyrzucania celów przez okno. Skupienie się na posiłkach i przekąskach, które zawierają zarówno białko, jak i błonnik, może sprawić, że poczujesz się usatysfakcjonowany i będziesz zadowolony z gry.

Wegańskie Double Dough Brownie

  • Dla każdego kto stosuje dietę roślinną i potrzebuje zastrzyku czegoś pysznego w podróży. Wegańskie Double dough Brownie to rozpływająca się w ustach przekąska, która łączy w sobie to, co najlepsze. Zarówno z ciastka jak i brownie, przy minimalnej ilości cukru i tłuszczu. Zawiera 13 g białka roślinnego oraz błonnik, aby zapewnić płynną pracę organizmu.
  • Chociaż dostępnych jest wiele batonów proteinowych na bazie serwatki, wegetarianie i weganie mogą docenić składniki roślinne w wegańskim Double Dough Brownie. To wysokobiałkowa przekąska, którą można wrzucić do swojej szuflady biurka, plecaka lub torebki, aby być gotowym w każdej chwili, gdy zajdzie potrzeba zwiększenia dziennego spożycia białka.

Ogólne zdrowie

Suplementy i produkty odżywcze nie są przeznaczone tylko dla bywalców siłowni. Zdrowa, dobrze zbilansowana dieta jest ważna, ale czasami ciężko upewnić się czy dostarczasz wystarczającą ilość wszystkich składników odżywczych poprzez samą dietę, potrzebnych do utrzymania dobrej kondycji i zdrowia. Suplementacja witaminami i minerałami doskonale pomaga w utrzymaniu ogólnego stanu zdrowia. 

Żelki Multiwitaminowe

  • Nawet jeśli dokładamy wszelkich starań, aby odżywiać się zdrowo, w niektóre dni nasza dieta może nie zawierać idealnej ilości witamin i minerałów, których potrzebuje nasz organizm. Żelki multiwitaminowe zawierają mieszankę 11 witamin i minerałów, które pomagają pokryć wszelkie luki w planie żywieniowym.
  • Chociaż nasze ciała są wydajnymi maszynami, nie mogą wytwarzać wszystkich witamin i minerałów, których potrzebujemy do doskonałego funkcjonowania. Jeśli nie otrzymujemy ważnych składników z pożywienia, pomocne może okazać się przyjmowanie multiwitaminy, aby zaspokoić podstawowe potrzeby. Żelki multiwitaminowe zawierają te niezbędne składniki odżywcze, których nasz organizm potrzebuje, aby dać nam impuls nawet w dni, kiedy możemy mieć niedobory. 

Podsumowanie

Podczas Impact Week będziemy oferować 45% rabaty na prawie wszystko, więc czy jest lepszy czas na zaopatrzenie się w suplementy? Bez względu na to, jaki jest Twój cel – utrata masy ciała, zwiększenia masy ciała, ujędrnienie, zwiększenie masy mięśniowej – jest mnóstwo suplementów i minerałów, które mogą wesprzeć Twoją podróż po wymarzoną sylwetkę.

Spodobał Ci się ten artykuł? Sprawdź inne:

5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Trening

5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Fakty i mity dotyczące treningu oraz diety są chyba jednymi z najciekawszych artykułów. Teraz może to co wierzyłeś że jest mitem zacznie być prawdą lub na odwrót! Zachęcam do przeczytania artykułu.

2017-03-17 07:37:35Autor Jennifer Blow


25 Pokarmów Keto | Lista Produktów Ketogenicznych

Odżywianie

25 Pokarmów Keto | Lista Produktów Ketogenicznych

a lista 25 pokarmów keto pomoże Ci przestrzegać diety ketogenicznej, jednocześnie pomagając zmniejszyć ryzyko niedoborów żywieniowych.

2022-04-06 19:14:37Autor Liam Agnew

Nasze artykuły należy wykorzystywać wyłącznie w celach informacyjnych i edukacyjnych i nie należy ich traktować jako porady lekarskiej. Jeśli jesteś zaniepokojony, skonsultuj się z pracownikiem służby zdrowia przed przyjęciem suplementów diety lub wprowadzeniem jakichkolwiek poważnych zmian w diecie.



Claire Muszalski

Claire Muszalski

Certyfikowany Dietetyk

Claire jest dietetyczką zarejestrowaną poprzez Academy of Nutrition and Dietetics oraz trenerem Health and Wellness certyfikowanym przez International Consortium for Health and Wellness Coaching. Posiada licencjat z biologii i tytuł magistra z dietetyki klinicznej i żywienia z Uniwersytetu w Pittsburghu.

Rozmowa i pisanie o jedzeniu i fitnessie jest ulubioną częścią życia Claire, ponieważ uwielbia wykorzystywać swoje doświadczenie, aby pomóc innym w realizacji ich celów zdrowotnych i w poprawie kondycji psychicznej.

Claire jest też certyfikowanym instruktorem kolarstwa halowego i uwielbia fizyczny impuls, jaki uzyskuje dzięki regularnym biegom i zajęciom jogi. Kiedy sama nie trenuje, kibicuje drużynom sportowym w rodzinnym mieście w Pittsburghu lub gotuje dla swojej rodziny.

Dowiedz się więcej o doświadczeniach Claire tutaj.


Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o naszych aktualnych ofertach i nowości na Blogu. Zapisz się do newslettera!