Trening

Mocne Barki – 5 Najlepszych Ćwiczeń

W tym odcinku, trenerzy personalni Calvin Crooks i Chris Broomhead pomogą Ci zbudować mocne barki za pomocą zaledwie pięciu ćwiczeń. Obejrzyj poniższe video – Calvin wyjaśnia ruch, a Chris go wykonuje, abyś na pewno się nie pomylił.

Myprotein Masterclass to seria poświęcona pomaganiu w opanowaniu ruchów na siłowni, korzystając z zaawansowanych porad ekspertów. 

Trening

Wyciskanie hantli

  1. Potrzebujesz dwóch hantli i ławeczki
  2. Usiądź na ławeczce z hantlami przy stopach
  3. Połóż hantle na kolanach  
  4. Wykorzystaj swoje kolana, aby wypchnąć hantle ponad ramiona
  5. Ustaw łokcie pod kątem 90 stopni, a następnie podnieś hantle nad głowę

Arnoldki 

  1. Wykonaj wyciskanie hantli
  2. Zamiast rozpoczynać kolejne powtórzenie, przenieś ciężarki do klatki piersiowej, zbliżając łokcie do siebie.

Wznosy hantli bokiem

  1. Pozostań w pozycji siedzącej, aby skupić się na ramionach
  2. Trzymając ręce prosto, unieś hantle poziomo w bok 
  3. Podnieś je do poziomu, aż znajdą się tuż poniżej poziomu podbródka, a następnie powoli opuść ręce z powrotem na boki. 

Unoszenie w przód

  1. W tym ćwiczeniu musisz stać, aby uzyskać pełny zakres ruchów. 
  2. Podnieś hantle przed siebie, nie przekraczając wysokości nosa 

Odwrotne Rozpiętki

  1. Oprzyj swoją klatkę na pochyłej ławeczce
  2. Unieś swoje ręce na boki 
  3. Trzymaj ręce w ujemnym uchwycie (kciuki w dół), aby prawidłowo wykonać ruch i uniknąć obrażeń. 

Zapamiętaj 

Tak jak słyszałeś od profesjonalistów, nadeszła Twoja kolej, aby dodać te ruchy do następnego treningu górnej części ciała. Podziękujesz nam później za te mocne barki … i nie obwiniaj nas za DOMS.

Kobieta trenująca hantlami, mocne barki

Spodobał Ci się ten artykuł? Przeczytaj więcej na naszym blogu.

5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Trening

5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Fakty i mity dotyczące treningu oraz diety są chyba jednymi z najciekawszych artykułów. Teraz może to co wierzyłeś że jest mitem zacznie być prawdą lub na odwrót! Zachęcam do przeczytania artykułu.

2017-03-17 07:37:35Autor Jennifer Blow

10 zdrowych alternatywnych przekąsek

Suplementy

10 zdrowych alternatywnych przekąsek

2018-07-25 11:19:29Autor Myprotein Polska

 

Nasze artykuły należy wykorzystywać wyłącznie w celach informacyjnych i edukacyjnych i nie należy ich traktować jako porady lekarskiej. Jeśli jesteś zaniepokojony, skonsultuj się z pracownikiem służby zdrowia przed przyjęciem suplementów diety lub wprowadzeniem jakichkolwiek poważnych zmian w diecie.



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Autor i ekspert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o naszych aktualnych ofertach i nowości na Blogu. Zapisz się do newslettera!