0
Koszyk

W Twoim koszyku nie znajdują się obecnie żadne produkty

Suplementy

Białko dla zapracowanych kobiet | Formuła Fit Mum

Formuła Fit Mum

Fit Mum Formuła jest pomysłem Pollyanna Hale, konsultantki ds. odżywiania i aktywności dla mam. Z jej doświadczeniem jako matki i pasji do zdrowia i kondycji, Pollyanna postawiła sobie za cel poznanie technik, które pomagają kobietom odnaleźć najlepszą wersję siebie; dla niej oznaczało to utratę wagi, wzmocnienie i odzyskanie energii. Prawdziwą trudnością, z którą boryka się ona i wiele innych matek, jest osiągnięcie rezultatów, gdy ilość wolnego czasu i motywacji jest minimalna. W ten sposób powstała Formuła Fit Mum – internetowy program mający na celu pomóc kobietom walczącym z intensywnym trybem życia, starających się zachować dobrą kondycję.

Ćwiczenia i aktywny tryb życia są ważne,ale musisz również pamiętać o zdrowym i zrównoważonym odżywianiu. Znalezienie czasu na zaplanowanie posiłków, gdy jesteś zajęta, może być trudne, ale istnieje wiele szybkich, łatwych i zdrowych przepisów, które Ci w tym pomogą. Ponadto suplementy są łatwym sposobem na zapewnienie odpowiedniej ilości witamin, minerałów, tłuszczów, białek i węglowodanów w codziennej diecie.
Pollyanna dzieli się z nami swoimi doświadczeniami w zakresie żywienia, aby pokazać, dlaczego białko jest ważne dla kobiet z intensywnym trybem życia, a także kilka prostych sposobów na włączenie go do diety.

7 sposobów, dzięki którym białko w proszku sprawi, że zdrowe jedzenie stanie się prostsze, kiedy jesteś zapracowaną mamą

Według Formuły Fit Mum

Białko w proszku od lat jest popularne w branży fitness, ale dopiero niedawno stało się przodującym produktem i zbyt często spotykam ludzi, szczególnie tych zaczynających swoją przygodę z aktywnym trybem życia, podchodzących sceptycznie do dużych tub z proszkami i etykietami, których nie rozumieją.


Odstawienie proszków białkowych nie jest jednak dobrym pomysłem, a dziś chcę wam pokazać, jak wysokiej jakości białko w proszku może sprawić, że zdrowe odżywianie stanie się o wiele łatwiejsze, wygodniejsze i często smaczniejsze i tańsze!


Kiedy urodziła się moja pierwsza córka, nagle moje życie zostało wrzucone w wir pieluszek i prania, praktycznie nie ma czasu na prysznic, nie mówiąc już o przygotowywaniu zdrowych posiłków. Jako osoba dbająca o zdrowie i trener personalny po zdobyciu kwalifikacji, zastanawiałam się jak mam znaleźć czas, aby dobrze zjeść?


Teraz moje dwie dziewczyny chodzą do szkoły i niewiele się zmieniło, czasu jest mało. My, mamusie, nieustannie troszczymy po wszystkich innych, czasem nie śpimy i bardzo łatwo jest żywić się szybkimi przekąskami, takimi jak herbatniki i chipsy, które pozwolą nam przetrwać cały dzień.


Ale te pokarmy mają bardzo niewiele składników odżywczych, nie dostarczają nam energii przez długi czas (więc potrzebujemy ich więcej, aby powstrzymać głód) i prowadzą do spadków energetycznych, a więcej pragnienia cukru!
Jest to błędne koło, ale wiem jak je przerwać jednym, bardzo prostym dodatkiem do diety każdej osoby; odżywką białkową!

Dlaczego białko jest potrzebne kobietom?

Białko jest potrzebne do budowy i naprawy mięśni. Chcesz mieć smukłą i umięśnioną sylwetkę? Musisz wziąć przykład z takich osób, gdyż bez białka nie będziesz miał zbyt wiele mięśni. W przypadku utraty wagi białko jest najbardziej nasycającym rodzajem pokarmu. Spożywanie wystarczającej ilości białka podczas każdego posiłku i przekąski zaspokoi Twój apetyt i pomoże ci powstrzymać się od niezdrowych przekąsek,
Białko, a raczej aminokwasy, z których jest zrobione, są nawet niezbędne do funkcjonowania układu immunologicznego i detoksykacji. Więc tak, białko jest lepszym wyborem niż (bezbiałkowe) soki warzywne, aby cofnąć efekty ciężkiej nocy!
Weganie i wegetarianie mają mniejsze szanse na zwiększenie zapotrzebowania białka, ponieważ mięso i ryby są jego dobrymi źródłami.

Dlaczego powinno się używać białka w proszku przy zapracowanym trybie życia?

Nie wszystkie proszki proteinowe są sobie równe i ważne jest, aby kupić taki, który nie jest wzbogacony o tanie wypełniacze i cukier. Ponadto, podczas gdy serwatka jest ulubionym produktem branży fitness, kazeina jest wolniejsza w trawieniu, dzięki czemu można dłużej cieszyć się uczuciem nasycenia, a osoby, które nie mogą lub nie chcą spożywać nabiału mają opcje białka grochu, konopi lub ryżu, które również są pożywne.
Białko w proszku ma długi okres przydatności do spożycia, jest niezwykle wszechstronne, szybkie w przygotowaniu, w zależności od tego, jak go używasz (więcej o tym za chwilę), i jest dostępne w różnych smakach lub bezsmakowe do słonych posiłków.
Białko w proszku jest zazwyczaj używane do robienia koktajli proteinowych, a w tym artykule pokażę Wam kilka innych sposobów wykorzystania proszku białkowego w posiłkach i przekąskach w celu zwiększenia zawartości białka.

7 zastosowań białka w proszku dla oszczędzenia czasu

Jeśli masz problemy z przygotowaniem pożywnych posiłków i przekąsek, wypróbuj niektóre z wymienionych tutaj pomysłów. Prawdopodobnie łatwiej będzie Ci zrzucić zbędne kilogramy, lepiej zregenerować się po treningu, a nawet mieć tyle energii, ile Twoje dzieci!

1. Białkowe naleśniki

Bardzo łatwe w przygotowaniu! Ciasto można zrobić w nocy i po prostu przelać na gorącą patelnię. Wymieszaj jedno jajo plus jedną łyżeczkę proszku proteinowego, a także wybierz spośród: masła orzechowego, puree z banana, owsa, siemienia lnianego lub czegokolwiek innego, co tylko chcesz. Udekoruj owocami dla ozdoby. Pikantne naleśniki z bezsmakowym proszkiem, z dodatkiem ziół lub przypraw, tworzą wspaniały lunch z sałatką.

2. Ciasteczko z kubeczka

To po prostu naleśniki w kubku! Ta sama mieszanka, ale włożona w kubek i gotowana przez 1-2 minuty w kuchence mikrofalowej. Ratuje życie w poranki przed szkołą, kiedy potrzebuję sycącego i ciepłego, ale również szybkiego śniadania.

3. Ulepszona Owsianka

Białkowy owies, owsianka; jakkolwiek byś tego nie nazwał, po prostu dodaj łyżeczkę proszku proteinowego do swojej porannej owsianki, aby starczyło Ci energii na dłużej.

4. Białkowe batony

Kup kilka batoników proteinowych o smaku, który lubisz, albo zajrzyj online, aby znaleźć proste przepisy. Owiń poszczególne paski w folię spożywczą, a następnie zamroź; po prostu wyjmij białkową przekąskę , zamiast pójść do sklepu na rogu na czekoladowy batonik.

5. Zupa

Zaczynając od warzyw do zupy poprzez gotowanie i mieszanie z kolorem, jest świetnym sposobem na zmniejszenie marnotrawstwa i zjedzenie warzyw, ale na posiłek potrzebujesz też trochę białka. Bezsmakowe wegańskie białka działają najlepiej tutaj, ponieważ są gęste i mają mniejszą skłonność do zlepiania się. Przeżyłam tydzień grypy tej zimy, jedząc zupę z białek grochowych.

6. Koktajle

To nie byłoby w porządku, gdyby koktajl nie znalazł się na tej liście. Zmieszaj białko w proszku z wybranym płynem i wstrząśnij w butelce do jednolitej masy lub zmiksuj w urządzeniu do uzyskania smoothie. Jeśli Twój blender zmiażdży lód, Twoje koktajle będą gęste i rozkoszne! Dodaj inne składniki, takie jak masło orzechowe, jogurt, jagody, szpinak i owies w zależności od potrzeb.

7. Pudding

Wymieszaj białko w proszku ze zwykłym greckim, sojowym lub kokosowym jogurtem lub twarożkiem, aby uzyskać natychmiastowy pudding, który jest również bardzo pożywny, szczególnie gdy zawiera dodatkowe owoce lub nasiona.

Sprawdź szeroką gamę wysokiej jakości odżywek białkowych Myprotein, aby wybrać swój smak i dostosować do wszystkich wspomnianych pomysłów i nie tylko.
Poeksperymentuj, aby sprawdzić, co najlepiej sprawdza się w Twoich ulubionych potrawach, a zobaczysz, że białko w proszku to nie tylko koktajl, ale o wiele więcej. Nie ma łatwiejszego sposobu na zdrowe i wygodne odżywianie, kiedy Twoje dzieci wywierają na Tobie presję. Jeśli jesteś zapracowaną mamą, to sprawdź gamę zdrowych posiłków Little Beasts zaprojektowanych specjalnie z myślą o dzieciach.

Potrzebujesz więcej inspiracji?

ZAPOZNAJ SIĘ Z KOLEJNYM ARTYKUŁEM



Myprotein Polska

Myprotein Polska

Autor i ekspert


Sprawdź nasze najnowsze promocje! KUP TERAZ