Trening

Trening Bez Użycia Sprzętu, Który Sprawi, Że Chętnie Zaczniesz Się Ruszać

Jeśli szukasz prostego treningu, który naprawdę sprawi, że krew zacznie szybciej płynąć, to jest to. Ten trening całego ciała ma na celu pomóc Ci zbudować siłę i pozbyć się niechcianego tłuszczu. Co więcej, nie potrzebujesz żadnego sprzętu, dzięki czemu możesz wykonać go gdziekolwiek jesteś.

Trening

Przysiady

Kobieta robiąca przysiady

  • Stój ze stopami rozstawionymi na szerokość barków, palce lekko skierowane na zewnątrz.
  • Zrób wdech i cofnij lekko biodra, pochyl się do przysiadu, utrzymując kolana za palcami, klatkę piersiową do góry i plecy prosto.
  • Odepchnij się z powrotem za pomocą pięt i zrób wydech, wzmacniając mięśnie brzucha podczas całego ruchu.

Dlaczego przysiady? Idealne do budowania większych, silniejszych pośladków i mięśni brzucha.

Zakroki

Mężczyzna robiący zakroki

  • Stojąc prosto z rękami na biodrach, wykonaj duży krok do tyłu jedną stopą.
  • Zegnij nogi tak, aby przednia noga była równoległa do podłogi, a tylne kolano było tuż nad ziemią.
  • Powoli wyprostuj się i powtórz na drugiej nodze.

Pompki

Mężczyzna robiący pompki

  • Połóż się na brzuchu, połóż ręce trochę dalej niż szerokość barków i odepchnij się od podłogi za pomocą dłoni.
  • Utrzymuj ciało prosto, angażując mięśnie stabilizujące korpus, a następnie podnieś się do góry, aż ramiona będą wyprostowane, utrzymując łokcie w miarę blisko siebie.
  • Opuść się do pozycji wyjściowej i powtórz.

Wskazówka: Jeśli nie możesz wykonać pełnej pompki, spróbuj wykonać ją na kolanach zamiast na stopach.

Odwrotne pompki

Odwrotne pompki

  • Oprzyj ręce o stół bądź krzesło, ustawiając ręce delikatnie za sobą, dalej niż szerokość barków.
  • Wyprostuj ręce, z lekkim ugięciem w łokciach (aby odciążyć stawy), a następnie obniż się do kąta 90 stopni.
  • Odepchnij się do pozycji wyjściowej i powtórz.

 Przysiady z wyskokiem

Przysiady z wyskokiem

  • Stań ze stopami rozstawionymi na szerokość barków, palce lekko skierowane na zewnątrz.
  • Zrób wdech, cofnij lekko biodra i pochyl się do przysiadu, utrzymując kolana za palcami, klatkę piersiową do góry i plecy prosto.
  • Odepchnij się z powrotem od pięt, a kiedy to zrobisz, podskocz, używając ramion, aby wyciągnąć jak najwyżej.
  • Wyląduj tak delikatnie, jak to możliwe, a następnie powtórz.

 Plank 

Mężczyzna robiący plank

  • Umieść ręce bezpośrednio pod ramionami, jakbyś był na szczycie pompki.
  • Ściśnij pośladki i mięśnie brzucha, aby ustabilizować ciało i wyprostować plecy.
  • Trzymaj tę pozycję jak najdłużej potrafisz (nie obniżaj bioder!)

Zapamiętaj

Z tym treningiem nie masz już żadnych wymówek. Możesz to zrobić dosłownie wszędzie i zawsze. Pamiętaj, aby skupić się na formie, aby naprawdę poczuć korzyści z każdego ćwiczenia i upewnić się, że ukończyłeś serię i wykonałeś prawidłowo wszystkie powtórzenia. Po tym przyda Ci się sporą porcję białka.


Sprawdź inne nasze artykuły:

15-Minutowy Wystrzałowy Grillowany Burger Buraczany | Przepis na Buraczane Burgery

Przepisy

15-Minutowy Wystrzałowy Grillowany Burger Buraczany | Przepis na Buraczane Burgery

Szukasz pomysłu na szybki wegański obiad? Burger Buraczany, to doskonała obiadowa propozycja, gdy nie masz za dużo czasu.

2019-10-19 20:02:47Autor Lauren Dawes


5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Trening

5 Największych mitów dotyczących treningów i diety

Fakty i mity dotyczące treningu oraz diety są chyba jednymi z najciekawszych artykułów. Teraz może to co wierzyłeś że jest mitem zacznie być prawdą lub na odwrót! Zachęcam do przeczytania artykułu.

2017-03-17 07:37:35Autor Tomasz Piotrowski

 

Nasze artykuły należy wykorzystywać wyłącznie w celach informacyjnych i edukacyjnych i nie należy ich traktować jako porady lekarskiej. Jeśli jesteś zaniepokojony, skonsultuj się z pracownikiem służby zdrowia przed przyjęciem suplementów diety lub wprowadzeniem jakichkolwiek poważnych zmian w diecie.


Ten trening całego ciała ma na celu pomóc Ci zbudować siłę i pozbyć się niechcianego tłuszczu. Co więcej, nie potrzebujesz żadnego sprzętu, dzięki czemu możesz wykonać go gdziekolwiek jesteś.



Isaac Syred

Isaac Syred

Autor i ekspert

Isaac jest pasjonatem wszystkiego związanego z utrzymaniem dobrej kondycji, kiedyś interesował się piłką nożną grając na wysokim poziomie w drużynie młodzików, a także 4 lata rywalizował w kickboxingu. W ciągu ostatnich lat Isaac poświęcił się ciągłemu doskonaleniu na siłowni, ciesząc się zarówno treningami funkcjonalnymi jak i kulturystycznymi. Mocno wierzy, że zawsze powinieneś zachować równowagę i lubi spędzać czas w weekendy na spotkaniach towarzyskich z przyjaciółmi.


Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o naszych aktualnych ofertach i nowości na Blogu. Zapisz się do newslettera!