0
Koszyk

W Twoim koszyku nie znajdują się obecnie żadne produkty

Odżywianie

Włącz Superfood do swoich sałatek

Włącz Superfood do swoich sałatek

Sałatki stały się prawdziwą rewolucją w zasadzie od niedawna, ale z dobrego powodu – są bardzo zdrowe. Pomysłowe przepisy oznaczają, że sałatka nie kojarzy się już z nudną kompozycją listków sałaty, które pomagają w redukcji wagi. Nie musisz obawiać się również sosów, które zazwyczaj są bardzo kaloryczne, ponieważ w tych przepisach ich nie ma. Sałatki wracają do mody, a Ty możesz ulepszyć własną, dodając do niej te wspaniałe superfood.

Sałatkowe Superfood #1: Śliwki

Pokrój kilka śliwek i nadaj swojej sałatce lekko słodkawy posmak. Suszone śliwki są bogate w naturalne polifenole, dzięki czemu stymulują wzrost osteoblastów, aby utrzymać gęste i mocne kości.
Wypróbuj: azjatyckie sałatki inspirowane suszonymi śliwkami. Wymieszaj je z ciecierzycą, rukolą, kminkiem, kurkumą i olejem czosnkowym.

Sałatkowe Superfood #2: Orzechy włoskie

Orzechy włoskie są bardzo bogate w kwasy tłuszczowe omega 3, które mają fantastyczne właściwości przeciwzapalne, a także pomagają w zapamiętywaniu i koordynacji. Ten superfood jest również doskonałym źródłem wegańskiego białka, które pomoże Ci pozostać w pełni sił i przyspieszyć regenerację mięśni.
Wypróbuj: klasyczną sałatkę Waldorf. Pokrój jabłka, seler, winogrona i sałatę. Wymieszaj je wszystkie razem z jogurtem naturalnym, suszonym estragonem i sokiem z cytryny.

Sałatkowe Superfood #3: Jarmuż

Jarmuż spełni wszystkie Twoje oczekiwania dotyczące superfood.Jest to fantastyczne źródło wapnia, a także potężny przeciwutleniacz. Jest również bogaty w witaminę A, która pomaga w utrzymaniu zdrowego wyglądu skóry i prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.

Wypróbuj: sałatki z dressingiem na bazie oleju. Możesz zamienić swoją zwykłą sałatę lub inne zielone liście na jarmuż, ale upewnij się, że wcierasz olej na minutę przed zjedzeniem lub tak, aby liście zmiękły. Zdejmij liście z twardych, surowych pędów i rozdrobnij je, aby uzyskać pyszną sałatkę.

Sałatkowe Superfood #4: Olej kokosowy

Kokos dostarcza organizmowi trójglicerydy o średniej długości łańcucha. Oznacza to, że dostarcza organizmowi energię szybko i skutecznie. Są one transportowane prosto do wątroby w celu utlenienia i mogą wspomóc metabolizm.
Wypróbuj: sałatki z sosem na bazie oleju, zamień oliwę z oliwek na olej kokosowy. Całość należy dokładnie wymieszać, aby uzyskać pełnię smaku, naprawdę warto!

Sałatkowe Superfood #5: Kiwi

Oprócz zapewnienia egzotycznego wyglądu twojej sałatki, kiwi są świetne dla twojego zdrowia. Już jedno kiwi dostarcza dziennego zapotrzebowania na Witaminę C. Zapewnisz sobie lepszą odporność za pomocą pysznej sałatki z kiwi.

Wypróbuj: dodaj je do innych owoców takich jak truskawki i połącz z twoją sałatką. Aby uzyskać owocowy sos, wyciśnij pomarańcze i limonkę do miski. Ten świeży zapach sprawi, że nie będziesz miał wątpliwości, że jesz zdrowo i z korzyścią dla Twojego organizmu.

Sałatkowe Superfood #6: Ziarna słonecznika

Dodają one odrobinę chrupkości do sałatki, a także wiele korzyści dla odżywienia. Nasiona słonecznika są bardzo bogate w witaminę E – duża ich garstka zapewnia 50% dziennego zapotrzebowania.

Wypróbuj: dosyp je do sałatki i wymieszaj. Przygotuj sos z olejem słonecznikowym, cytryną i odrobiną miodu, aby zmaksymalizować smaki.

Bez Tagów



Myprotein Polska

Myprotein Polska

Autor i ekspert


Sprawdź nasze najnowsze promocje! KUP TERAZ