Ambasadorzy

Przybrał 7 kg w ciągu 30 dniowej transformacji

Joe Fazer jest znany z dzielenia się poradami dotyczącymi aktywności fizycznej ze swoimi przyjaciółmi i obserwującymi. Ostatnio Joe czuł się jeszcze bardziej hojny niż zwykle i chciał obdarować tą hojnością zupełnie obcą osobę. Znalazł 20-letniego studenta Louisa i wyzwał go na 30-dniową przemianę ciała. Luis przyjął wyzwanie transformacji.

Louis nie jest nowicjuszem na siłowni, ale ostatnio studia przejęły kontrolę nad jego życiem, co doprowadziło do przerwania treningów i złej diety. Ale dzięki wskazówkom Joe, Louis nie mógł się doczekać, aby pozbierać się i wrócić na właściwe treningowe tory.

Ponieważ Louis miał tylko 30 dni na przybranie jak największej masy, wymagany był ścisły plan treningowy. Biorąc pod uwagę tak wiele grup mięśniowych, najbardziej logicznym planem było wykonywanie trzech treningów całego ciała tygodniowo, z odpoczynkiem pomiędzy każdym z nich. Dla Luisa był to poniedziałek, środa i piątek, dając mięśniom czas na regenerację przed ponownym uderzeniem na siłownie.

Plan treningowy:

Ćwiczenie Serie/powtórzenia
Wyciskanie 3 serii, 5 powtórzeń
Przysiady 3 serii, 5 powtórzeń
Podciąganie 3 serie do upadku
Wyciskanie hantli na skosie 2 serii, 8-12 powtórzeń, a następnie 10-15 powtórzeń
Wiosłowanie 3 serii, 8-12 powtórzeń, a następnie 10-15 powtórzeń
Unoszenie hantli w bok 3 serie do upadku
Rozpiętki 3 serie do upadku

 

Ale przyrosty robi się nie tylko na siłowni – odżywianie jest równie ważne. Joe przeprowadził wiele badań na własnej skórze, aby znaleźć najlepszą żywność do budowania mięśni, więc wymyślił dla Louisa indywidualny plan dietetyczny na masę. 

Posiłek 1 – Wysokobiałkowy Szejk

  • 2 miarki truskawkowego Impact Whey Protein
  • Garść mrożonych jagód
  • 20g płatków owsianych
  • Półtłuste mleko
  • Jogurt grecki

Posiłek 2 – klasyczny kurczak z ryżem

  • 1.5 piersi z kurczaka lub 200g mięsa mielonego o zawartości tłuszczu 5%
  • Paczka ryżu
  • Warzywa

Posiłek 3 (Przed treningiem)

  • 1.5 piersi z kurczaka
  • 3 wrapy
  • Przekąska (po treningu)
  • Szejk z białka Clear Whey 

Posiłek 4

  • 1.5 piersi z kurczaka lub 200g mięsa mielonego o zawartości tłuszczu 5%
  • Paczka ryżu
  • Warzywa

Posiłek 5

  • Jogurt białkowy

W ciągu zaledwie 30 dni Louis przybrał na wadze, a jeśli wizualizacje nie wystarczą, spójrz na liczby: przybrał 7 kg, przechodząc z 64 kg do 71 kg, a jego przysiad wzrósł z 70 kg do 100 kg. Robi wrażenie.  

Podsumowanie – 30 dni transformacji

Po zaledwie 30 dniach, ale dużej ilości ciężkiej pracy, Louis został całkowicie odmieniony. Nie tylko jego budowa ciała – czuł się bardziej zmotywowany i pewny siebie niż kiedykolwiek wcześniej. Jeśli potrzebujesz trochę dodatkowej energii, aby kontynuować swoje treningi, nie szukaj dalej. Oto jaką różnicę może zrobić miesiąc transformacji.

30 dni transformacji

Spodobał Ci się ten artykuł? Sprawdź inne:

Jak Ustalać Cele Metodą SMART

Trening

Jak Ustalać Cele Metodą SMART

Istnieje kilka sposobów na określanie celów, ale przestrzeganie zasad SMART jest jednym z najlepszych. Dowiedz się dlaczego.

2022-12-18 14:30:09Autor Myprotein Polska


Jak utrzymać wagę po schudnięciu? | Odchudzanie bez efektu jojo | Schudnij zdrowo i bezpiecznie

Zdrowie

Jak utrzymać wagę po schudnięciu? | Odchudzanie bez efektu jojo | Schudnij zdrowo i bezpiecznie

Obawiasz się efektu jojo? Chcesz znać sposób jak utrzymać wagę by nie wróciły zbędne kilogramy?

2017-06-03 08:23:10Autor Magdalena Pardela

 



Emily Wilcock

Emily Wilcock

Autor i ekspert

Emily is studying Business Management & Marketing at the University of Birmingham and is currently on her intern year. She has a keen interest in both writing and fitness, so is happy she can now combine the two. She likes to spend time with her friends, both in & out of the gym.


Bądź na bieżąco – zapisz się do naszego newslettera aby otrzymywać informacje o naszych aktualnych ofertach i nowości na Blogu. Zapisz się do newslettera!