35% RABATU NA ZAMÓWIENIE! RABAT 35% KOD: 35PL
DODATKOWO -5% PRZY ZAKUPIE 2 SZTUKI ODZIEŻY

Witamy w Szatni.
Świątyni nadrabiania wszelkich zaległości po treningu.

Nasze samopoczucie psychiczne jest tak samo ważne jak zdrowie fizyczne. Ale wiemy, że niektóre walki są ciężkie do zauważenia.
W Szatni chodzi o to, aby zjednoczyć naszą społeczność, dzieląc się historiami, śmiać się i wydobywać z siebie to co naprawdę leży na sercu.
Jesteśmy tutaj, aby wspierać Cię na drodze do dobrego samopoczucia i sprawności na każdym kroku, ponieważ razem jesteśmy silniejsi.

12 PLN PRZEKAŻEMY ZA KAŻDY SZEJKER NA WSPARCIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO W POLSCE

12 PLN PRZEKAŻEMY ZA KAŻDY SZEJKER NA WSPARCIE ZDROWIA PSYCHICZNEGO W POLSCE

Za każdym razem kiedy regenerujesz swoje ciało, pamiętaj również o regeneracji swojego umysłu.

Pracowaliśmy nad kolekcją shakerów na Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego (10. października), która została zaprojektowana właśnie z myślą o nim — każdy szejker reprezentuje pozytywność, spokój, siłę lub rewitalizację. Dzielenie się problemami, to zmniejszanie ich o połowę. Dlatego przekazujemy 12 PLN za każdy sprzedany szejker na wsparcie zdrowia psychicznego w Polsce, aby umożliwić wsparcie większej liczby osób dotkniętych problemami zdrowia psychicznego.

Razem jesteśmy silniejsi.
KUP I WESPRZYJ TERAZ

Partner Mental Health UK

Jesteśmy dumni, że możemy wspierać Twoją podróż po wymarzoną sylwetkę na każdym kroku. Chcemy jednak wspierać coś więcej, niż Tylko Twoją fizyczną podróż, dlatego współpracujemy z Mental Health UK, abyśmy mogli również wspierać Cię w zakresie dobrego samopoczucia psychicznego.
Oto trochę więcej informacji na temat Mental Health UK i niektórych prac, które wykonują w Wielkiej Brytanii.

Mental Health UK wspiera bezpośredniego osoby dotknięte problemami ze zdrowiem psychicznym, a także pomaga grupom wsparcia, aby pomóc rodzinie i przyjaciołom osób cierpiących z powodu ich zdrowia psychicznego, a także szerzej społeczności i organizacjom w miejscach pracy.
Działając w całej Wielkiej Brytanii Mental Health UK skupia ekspertów z czterech krajowych organizacji charytatywnych zajmujących się zdrowiem psychicznym, aby edukować społeczeństwo w zakresie zdrowia psychicznego oraz udzielać porad, informacji i wsparcia. Niektóre z tych informacji można znaleźć w cyfrowych przewodnikach informacyjnych ‘On the Inside’, które dotyczą mitów dotyczących zdrowia psychicznego.

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź ich stronę internetową: https://mentalhealth-uk.org>

Szatnia Część 1 - Emelye Dwyer

W niezwykle otwartym i mocnym wywiadzie, ta atletka opowiada o swoich zmaganiach ze zdrowiem psychicznym — oraz o tym jak wykorzystuje je, aby pomagać innym.


FAQs
Ważne jest, aby dbać o samego siebie, ale czasami nie znamy wszystkich odpowiedzi.
Więc odpowiedzieliśmy na kilka pytań, które możesz mieć na temat zdrowia psychicznego.

1 na 4 z nas doświadczył problemów ze zdrowiem psychicznym w ciągu swojego życia(Źródło: World Health Report, WHO, Geneva, 2001).


Dlatego coraz ważniejsze jest, abyś otworzył się i skontaktował z innymi, jeśli masz obawy dotyczące zdrowia psychicznego, ponieważ istnieje szansa, że ktoś kogo znasz może mieć podobne obawy i zmartwienia.


Najważniejszą rzeczą jest rozmowa z kimś komu ufasz. Czy to przyjaciel, czy ktoś z Twojej rodziny, kolega, lekarz rodzinny czy linia wsparcia.

Pomocne może być znalezienie kilku informacji o tym czego doświadczasz. Może Ci to pomóc spojrzeć z innej strony na to co odczuwasz i być początkiem do znalezienia pomocy.



To wszystko zależy od Twoich relacji z tą osobą. Świetnym sposobem na rozpoczęcie jest okazanie wsparcia i poinformowaniu, że może z Tobą porozmawiać, jeśli będą tego potrzebować. Lub delikatnie zachęcaj ją do znalezienia odpowiedniego wsparcia.

  • Pozostawaj w kontakcie, rozmawiaj o swoich uczuciach i proś o pomoc - Nie ma nic lepszego od spotkania twarzą w twarz i podzielenie się jak się czujesz i co u Ciebie, ale nie zawsze jest to możliwe.

Dlatego utrzymuj kontakt ze swoimi znajomymi, rodziną i kolegami - zadzwoń do nich, napisz e mail, notatkę lub porozmawiaj z nimi online.

Staraj się, aby komunikacja była otwarta, zwłaszcza jeżeli czujesz że masz trudności — mówienie o swoich uczuciach może pomóc Ci zachować dobre zdrowie psychiczne, a także ułatwić proszenie o pomoc w chwili, kiedy będziesz tego potrzebować.
Istnieją lokalne usługi, które pomogą Ci, jeśli nie możesz otworzyć się na przyjaciół i rodzinę.


  • Bądź aktywny - regularne ćwiczenia mogą przynieść znaczące korzyści dla Twojego zdrowia psychicznego, ponieważ utrzymują zdrowie wszystkich niezbędnych narządów, w tym mózgu. Ćwiczenia mogą pomóc Ci spać, skoncentrować się w ciągu dnia i wzmocnić poczucie własnej wartości - poprawiając samopoczucie.


  • Odżywiaj się dobrze - podobnie jak wszystkie inne narządy w organizmie, mózg potrzebuje zdrowej i zbilansowanej diety, aby uzyskać mieszankę składników odżywczych, których potrzebuje do funkcjonowania i zdrowia. Zawsze postaraj się pamiętać, że dieta dobra dla zdrowia fizycznego jest również dobra dla zdrowia psychicznego.


  • Pij alkohol odpowiedzialnie - często możemy pić alkohol z różnych powodów, aby świętować, podczas spotkań z przyjaciółmi. Ale niektórzy z nas piją, aby zmienić swój nastrój lub radzić sobie ze strachem lub samotnością, ale efekt jest tymczasowy i nie jest dobrym sposobem na radzenie sobie z uczuciami.

Kiedy napoje wyskokowe przestają działać, czujesz się gorzej z powodu w jaki sposób alkohol wpłynął na Twój mózg i resztę ciała.


  • Zrób sobie przerwę - Czy to pięciominutowa przerwa od sprzątania w kuchni, wyjście na spacer czy weekendowe zwiedzanie czegoś nowego. Wszyscy potrzebujemy trochę czasu “dla siebie”, aby się odstresować.


  • Rób coś co Cię cieszy - wszyscy mamy coś co uwielbiamy robić lub mamy zajęcia w których moglibyśmy się zatracić. A może jest coś co lubiłeś robić w przyszłości?

Cokolwiek to jest, dobra zabawa może pomóc pokonać stres. Ponadto, jeśli lubisz to robić możliwe, że jesteś w tym dobry, a osiągnięcie czegoś poprawia Twoją samoocenę.


  • Zaakceptuj siebie - wiemy że łatwiej powiedzieć, niż zrobić. Dlatego właśnie chcemy Ci przypomnieć, że wszyscy jesteśmy równi. Nie ma drugiej takiej osoby jak ty. Jesteś wyjątkowy. I o wiele zdrowiej jest zaakceptować to kim się jest, niż życzyć sobie, aby być jak ktoś inny.

Dobre samopoczucie zwiększa pewność siebie w uczeniu nowych rzeczy, odkrywaniu nowych miejsc i nawiązywaniu nowych znajomości. Dobra samoocena pomaga radzić sobie, gdy życie rzuca kłody pod nogi.

· Pozostań w kontakcie z przyjaciółmi i rodziną.


· Pozostań aktywny jak możesz i spożywaj zdrowe, zbilansowane posiłki.


· Przewiduj, że to może być ciężki okres i trenuj techniki panowania nad stresem.


· Staraj się nie martwić, ani nie przeskakiwać do żadnych spekulacji dotyczących pandemii i upewnij się, że wszelkie znalezione informacje pochodzą z renomowanych źródeł.